Gå til innhold

Kjører du GTA IV på pc glatt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Most users using current PC hardware as of December 2008 are advised to use medium graphics settings. Higher settings are provided for future generations of PCs with higher specifications than are currently widely available.

 

Graphics settings are limited by system resources by default. 256MB video cards force minimum settings by default. If a user bypasses these safety measures using command line arguments and exceeds their system resources, the users gaming experience may be compromised."

 

De kunne like gjerne utsatt spillet enda et år, for dette var bare trist.

Har lest en del om hva folk synes om spillet til pc så langt, og det viser seg bare og være klager. High-end pc`er sliter med og få 30fps stabilt og smooth.

Lenke til kommentar
"Most users using current PC hardware as of December 2008 are advised to use medium graphics settings. Higher settings are provided for future generations of PCs with higher specifications than are currently widely available.

 

Spørsmålet er jo om Medium tilsvarer slik det ser ut på konsoll, eller om Rockstar fullstendig har mistet grepet på PC.

Lenke til kommentar
"Most users using current PC hardware as of December 2008 are advised to use medium graphics settings. Higher settings are provided for future generations of PCs with higher specifications than are currently widely available.

 

Spørsmålet er jo om Medium tilsvarer slik det ser ut på konsoll, eller om Rockstar fullstendig har mistet grepet på PC.

Skyggene ser for jævlig ut og det er bare en hel haug med glitches og bugs. Har også spillet på min Ps3(ser veldig godt ut i forhold synes jeg)

 

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor mange forbannede aktiveringer, registreringer og oppdateringer jeg må gjennom før jeg faktisk får lov til å starte spillet?

 

Det gikk betydelig raskere enn dette å f.eks. innstallere et MMO fra grunnen av, patche opp, samt å sette opp konto.

 

Tar vel et par minutter, men hvor dårlig tid har du egentlig?

Lenke til kommentar
For hva? Jeg skjønner ikke hva du skriver.

 

Sorry off-topic, men:

Skjerp deg mann! Det finnes ikke noe mer irriterende enn de som absolutt må rette på å/og feil. Skjønner ikke hvorfor du føler det behovet. akkurat lært om det på skolen?

 

Og tilbake til saken. Hva er frameraten til folk her? Er den stabil?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor mange forbannede aktiveringer, registreringer og oppdateringer jeg må gjennom før jeg faktisk får lov til å starte spillet?

 

Det gikk betydelig raskere enn dette å f.eks. innstallere et MMO fra grunnen av, patche opp, samt å sette opp konto.

 

Tar vel et par minutter, men hvor dårlig tid har du egentlig?

 

Aktivering, registrering hos Rockstar Social Club, mail-validering av registreringen, registrering av Live-konto hos RSC, nedlasting av oppdatering for Windows Live, ørten beskjeder om at jeg må være pålogget dette og hint for å lov til å spille... En halvtime med dilldall etter selve installeringen er 27 minutter for mye.

 

Når jeg først fikk lov til å spille, kjørte imidlertid spillet greit.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...