Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag var han relativt rolig. Han Hadde noen hvor jeg syns han gikk for lett i bakken, men han er tross alt mye mindre enn Kovac. Men han har tidligere denne sesongen noen filminger som gjør at jeg ikke liker han.

 

Når det gjelder Start hadde de i starten av sesongen ett veldig bra angrepsspill. Men de har etter min mening sunket i nivå, og ikke klart å opprettholde det spillet som var så bra. Det er kanskje ikke noe overaskelse, men men. De har i allefall gitt TL en ung lovende spiller i Mads Stokkelien.

Lenke til kommentar
Idag var han relativt rolig. Han Hadde noen hvor jeg syns han gikk for lett i bakken, men han er tross alt mye mindre enn Kovac. Men han har tidligere denne sesongen noen filminger som gjør at jeg ikke liker han.

 

Når det gjelder Start hadde de i starten av sesongen ett veldig bra angrepsspill. Men de har etter min mening sunket i nivå, og ikke klart å opprettholde det spillet som var så bra. Det er kanskje ikke noe overaskelse, men men. De har i allefall gitt TL en ung lovende spiller i Mads Stokkelien.

Nå skal det si at begge stortapene borte mot Stabæk og Molde så har Clarence vært skada, så man ser jo hvem vår desidert største nøkkelspiller defensivt er

Lenke til kommentar

Annan er ein slik spelar som Rosenborg trenger, eit skikkelig rivjern på midtbanen som gir alt. No når dei har selgt Tettey bør dei ikkje selge Annan før dei har funnet ein minst like god erstattar. Blir han eit år til og holder nivået eller eventuelt hever seg skal du ikkje sjå bort ifrå at Rosenborg får 50 mill for ghaneseren.

Lenke til kommentar

Igår som ofte var Annan veldig god. Han er en god spiller, utvilsomt. Han har mange svært gode taklinger, og igår var han helt fantastisk. Men problemet han har, er at han ikke alltid klarer å styre seg, noen usportslige opptredner, og noen ufordragelige filminger.

 

Når han blir solgt har Rosenborg garantert en erstatning, de har råd som eneste laget i TL og holde påå slike spillere til de får prisen de vil ha, og da har de planen klart på hvem de skal ha som erstatter. Rosenbor er på dette punktet veldig dyktig, i motsetning til f.eks. Brann som selger ved første mulighet, og forteller hele verden hvem de skal kjøpe som erstatter, uten å engang ha diskutert det med vedkommende.

Lenke til kommentar
Siden folk har klaget så mye på Annan her i det siste holdt jeg ekstra godt følge med han på stadion i går og han spilte jævlig godt. Lå som frimerke på Kovacs(!!) hele kampen og gjorde virkelig livet surt for han.

 

Jepp, men han spiller stygt som juling. F.eks går i duell med keeper med albuen ute.

Lenke til kommentar
Siden folk har klaget så mye på Annan her i det siste holdt jeg ekstra godt følge med han på stadion i går og han spilte jævlig godt. Lå som frimerke på Kovacs(!!) hele kampen og gjorde virkelig livet surt for han.

 

Jepp, men han spiller stygt som juling. F.eks går i duell med keeper med albuen ute.

 

Kovacs var tusen ganger verre en annan i går.

 

1. Stygg etterslenger etter Annan

2. Sparker annan i balla

3. Skaller ned Jarstein.

Lenke til kommentar
Siden folk har klaget så mye på Annan her i det siste holdt jeg ekstra godt følge med han på stadion i går og han spilte jævlig godt. Lå som frimerke på Kovacs(!!) hele kampen og gjorde virkelig livet surt for han.

 

Jepp, men han spiller stygt som juling. F.eks går i duell med keeper med albuen ute.

 

Kovacs var tusen ganger verre en annan i går.

 

1. Stygg etterslenger etter Annan

2. Sparker annan i balla

3. Skaller ned Jarstein.

 

Kovacs hadde ett lite ballespenn ja.

Etterslengen vet jeg ikke om jeg så. Nedskalling? Han kom unødvendig sent inn, men nedskalling blir kraftig overdrivelse. Men når du starter innlegget med: "Kovacs var tusen ganger verre en annan i går" klarer jeg ikke ta det helt seriøst. Dette innlegget høres litt ut som er skrevet at en trassig tiåring. Men men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...