Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brann spiller horibelt dårlig, de eier jo ikke eget spill! Det er nok en kamp hvor de trenger enkeltmannsprestasjoner for å klare seg. Dette er ikke det vi ønsker av Brann. Tror de må glemme poeng nå fremover, og heller prioritere å få til spill, og trene inn løpene. Og visst vi er heldig treffer man kanskje på de enkle innsidepassningene til slutt?

 

Når det gjelder David Nielsen stiller jeg spørsmål ved at han går for lett i bakken i noen situasjoner, er skuffende. Men er jo også litt morsomt og se han blir beskyldt for filming av lynspillere når han får ett slag i fjeset, og begynner faktisk å blø fra leppen, klar filming i den situasjonen. Kan også nevnes at Jo Inge Bergesen er verre enn David Nielsen i denne kampen, en ingen som nevner han. Uansett, er svært skuffet over Nielsen idag. Dårlig kamp og skuespill.

Lenke til kommentar
Når det gjelder David Nielsen stiller jeg spørsmål ved at han går for lett i bakken i noen situasjoner, er skuffende. Men er jo også litt morsomt og se han blir beskyldt for filming av lynspillere når han får ett slag i fjeset, og begynner faktisk å blø fra leppen, klar filming i den situasjonen. Kan også nevnes at Jo Inge Bergesen er verre enn David Nielsen i denne kampen, en ingen som nevner han. Uansett, er svært skuffet over Nielsen idag. Dårlig kamp og skuespill.

Og hvorfor nevner vi han? Nettopp fordi du hele tiden har nevnt at han ikke er så ille. Vi så jo det i dag...

Lenke til kommentar

Jeg har sagt at han ikke er så ille på albuer som folk skal ha det til. Når det gjelder filming er dette første kampen jeg har sett det fra Nielsen i sin Brannkarriere. Dette er vel strengt talt første kampen han bedriver skuespill på denne måten.

Men vil forsvarer ikke skuespill på noen måte, dette var en kamp for mye.

Lenke til kommentar

Brann kan ikke bli ett topplag bare ved at Gustavinho er kommet. Han er en spiller som kan skape på egenhånd, det trenger Brann under Steinar Nilsen. Nilsen er bare opptatt av å ta poeng, og får en godkjent plassering på tabellen, men spillet er helt elendig. Under Mjelde spilte Brann i motsetning god fotball, så kom resultatene etterhvert.

 

Det laget de har nå har nok arbeidere, så en teknikker er på sin plass. For når kollektivet Brann fungerer, er de veldig bra, men det er avgjørende att alle ledd vet sin rolle, og at flere er i form samtidig. Under Nilsen virker det som ingen helt vet hva som er sin rolle, og ingen riktig vet hvor han vil ha de til å løpe.

 

Men det blir spennende og se om han fungerer, men som andre nevner, han er en veldig selvopptatt person, "skaden" han hadde når Lyn møtte Brann, og oppførselen på banen gjør at jeg er skeptisk. Men vi får bare vente å se.

Lenke til kommentar

Altså,hvordan skal Branns midtbane se ut? Er tanken at han skal være på midten i en offensiv rolle eller at han skal være spiss? Kunne fint sett han på midten med Austin som ryddegutt bak seg. Men Bakke ønsker vel sin plass på midten og det samme med Fakiri og Gylfi?

 

Har bare vanskelig for å se for meg at Gustavinho skal kunne spille spiss i 4-4-2,blir jo lett som faen for stoppere å ta han ut av kampen om han må stå så høyt i banen.

Lenke til kommentar

DanielL har ikke helt fått med seg hvordan Brann spiller, Gylfi har vært på benken, han har bare 5 kamper fra start. El Fakiri spiller nå høyre back, hvor han er mye bedre. Ser for meg Bakke eller Austin på deffensiv midt, og Jaiteh ilag med en av de to. Huseklepp og Gustavinho på topp, med ganske frie roller begge to. Huseklepp litt høyere, og Gustav på en mer hengende spissrolle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...