Phinex Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Akkurat det jeg mangler i den andre pcen min. Men tviler på at jeg vinner, virker ikke som noen gjør det Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 "I år er det min tur!" Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Noen som sitter med en oversikt over hvem som holder julekalander i år ? Mins jeg så en slik post her i forumet fra i fjor! Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) er en slik topic her nå også edit: her https://www.diskusjon.no/index.php?s=hardwa...owtopic=1041890 Endret 1. desember 2008 av DarkZhade Lenke til kommentar
huf Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 1) Hver person kan kun delta én gang. Denne regelen har eg alltid lurt på. Er det ein gong kvar dag, eller ein gong gjennom heile kalenderen? Må då vere ein gong pr. dag... __________ Første indikasjon på at det nærmar seg jul! (<-- Denne kompisen har eg venta eit år på å bruke.) Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg vinner aldri(selv om jeg svarer riktig ), men jeg gir aldri opp . Hyggelig at HW sin julekalender er her igjen. Betyr bare at det nå går mot jul, lysere tider og snart vår og sommer. Skal først få avvikla vinteren da. Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) "Julestemning in ze house" sinsyk bra start på desember. Hadde vært kos å få en eksta julegave fra en av tek.no sidene i år Endret 1. desember 2008 av LaviX Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Har ventet på dette : D Jula er i gang! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Der var det første desember ja, julekalender og julebrus. Eg avstår frå konkurranser som har premiar eg ikkje har behov for, så kan dei som faktisk har bruk for ein PSU eller som tar seg bryet med å selge den få vinne. Eg antar dette blir lagt merke til av juryen som trekker lapper og auker mine sjanser med 7 hakk. Legg ein det saman med brukarmoderatorhakkene som er på 9 så er eg oppe på 16 hakk, det er 16 hakk over dykk dødelege. Endret 1. desember 2008 av Zeph Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Gleder meg Er man heldig gir det kanskje uttelling.. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Det forklarer jo mye ! Endret 1. desember 2008 av ronron25 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Der var det første desember ja, julekalender og julebrus. Eg avstår frå konkurranser som har premiar eg ikkje har behov for, så kan dei som faktisk har bruk for ein PSU eller som tar seg bryet med å selge den få vinne. Eg antar dette blir lagt merke til av juryen som trekker lapper og auker mine sjanser med 7 hakk. Legg ein det saman med brukarmoderatorhakkene som er på 9 så er eg oppe på 16 hakk, det er 16 hakk over dykk dødelege. Henger meg litt på den, men så lenge jeg ser det er no jeg kan gi i julegave til noen så er jeg med. Eller at jeg rett og slett kan gi det bort til noen som har behov for det Men ser jeg null mål og mening deltar jeg ikke. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Google ftw... Dette er vell i praksis interaktiv reklame, om man kan kalle det det. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Google ftw...Dette er vell i praksis interaktiv reklame, om man kan kalle det det. google? svaret var mye nærmere enn at du trengte og skrive det Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Vi har fremdeles de to mørkeste månene foran oss, så det blir ikke særlig lyst enda Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Huff... Jul betyr slutt på semesteret. Og slutt på semesteret betyr eksamen... Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Vi har fremdeles de to mørkeste månene foran oss, så det blir ikke særlig lyst enda Sola "snur" i desember. Gjelder å tenke positivt . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå