Gå til innhold

ArmA II: Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grafikken ser fremdeles direkte sugen ut, og fysikken ser ennå ut som en mangelvare. Elsket Operation Flashpoint når det kom, men ArmA var umulig å like for min del.

 

hm, selv mener jeg at ARMA2 har veldig lik grafikk som Operation Flashpoint 1. Jeg synes det er lett å se at det er ARMA som er oppfølgeren til Operation Flashpoint 1 og ikke Operation Flashpoint 2

Lenke til kommentar

For de som vil være med

 

FREDAG 23 OKTOBER 20:00-> Rouge nation

LØRDAG 24 OKTOBER 15:00-> Rouge eller noe anna

 

De som vil være med er velkommen ! Møtes på VT

 

 

ROUGE NATION part 1

 

Her er en liten beskrivelse

 

max players 16

min players 4

3 x 5 man Force recon teams

1 x pilot slots

 

Situation report

----------------

Rebels recently shot down one of our transport aircraft flying inside their territory over the troubled northern borders of cheranus, where American forces are covertly aiding local troops in fighting separatist and communist insurgents.

It is reported that the plane was hit by small arms fire and forced to make an emergency landing at a small airstrip noth off Krasnostav. U.S Space Command s KH-11 satellites have confirmed the plane is at the locaton and that the plane appears to be in good condition and intact.

 

SAT intel shows us that there has been heavy traffic movement between the airstrip and numerous off site locations however they have been unable to clarrify the exact location of the crew.Your team are to carry out a close target recon on the four camps marked on the map

Locate and return the missing four man crew from the aircraft to the field hospital at the Airbase and prevent sensitive equipment falling into the hands of our enemys by destroying the stricken C130.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1130830

Endret av Cri
Lenke til kommentar

ArmA 2 har ganske heftige systemkrav når du kjører grafikken på fullt. Jeg har akkurat fått ny-PCen og tenkte at det var et greit spill å teste på. Grafikkortet mitt er et ATI Radeon HD 5870, og jeg fikk en score i Windows 7 på 7,8 "Opplevelsesindeks" på grafikk, hvor 7,9 er maks oppnåelig. Greit nok, må jo ha litt å gå på for folk med 2 GPUer ;)

 

Uansett, ArmA 2 med alle instillingene på maks, og maks viewing distance, hadde jeg rundt 50 fps, men når det skjedde masse kriging i plasser med masse hus (byer/landsbyer) og slikt, droppet fps'n til like under 20 i noen tilfeller. Det får'n si er ganske strenge krav, så må nesten vurdere å skru ned grafikken litt.

 

Hva synes dere det er greit å skru ned på som øker ytelsen uten at det går for mye ut over opplevelsen?

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar
har forstått at view-distance kan holdes på rundt 4000m ettersom de fleste kjøretøy og enheter ikke dukker opp lenger vekk enn det. Hvilke specs har du bortsett fra 5870?

 

Ja, har mistanke om at max view distance kan kreve litt ekstra juice.

 

 

Antec P193 Advanced Midi Tower Sort

Chieftec Super Series PSU 750W Modulær

ASUS M4A78T-E, Socket-AM3 AMD 790GX+SB750, DDR3, Firewire, GbLAN, ATX,

AMD Phenom II X4 955 Black Edition 3,2Ghz, AM3, 8MB, 125W, Boxed

Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 4GB

HIS Radeon HD 5870 1GB GDDR5

Samsung SpinPoint F1 1TB SATA2 3,5",32MB, 7200RPM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...