Gå til innhold

ArmA II: Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte det akkurat online.

Så får en kompis ta over play.com bestillingen jeg ikke har fått ennå.

Gleder meg...;)

Edit - mulig dette er nevnt i 35sidene...uansett, for dere med performance problemer bør dere prøve å legge til f.eks følgende ved launch av arma2.exe:

arma2.exe -winxp -maxmem=2047 -cpuCount=2

Dette hjalp meg betraktelig. Husker ikke hva -winxp gjorde, men betyr ikke at man har WinXP. cpuCount kan man prøve med 4 på Quadcore men virket som 2 funket best. Kjører i 1920*1200 res.

Har: 3,0GHz Quadcore, 4870x2, Vista 64bit, 4gig ram.

Endret av Fornax
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Noen som har prøvd MQ-9 Reaperen? Hvordan får dere flydd den, er det via en slags skjerm eller noe?

Skrevet

Jeg er på det første oppdraget, der du skal sprenge en " generator trailer", skal sprenge den. Men har ikke noe å sprenge den med. Har løpt rundt, prøvet å krype under, klatre opp på taket. Kommer ikke opp noe "plant satchel charge"

Skrevet

Du har sjekka at du har den i gearet ditt (trykke på 'G')?

Det samme skjedde med meg en gang på det oppdraget etter Manhattan, men det viste seg at jeg hadde plantet den ved et uhell på en bil (:p).

Skrevet

Du kan bare sprenge den etter at du har plassert den.

Hørest merkelig ut. Jeg ville gått tilbake til en tidligere autosave eller startet levelen på nytt.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Ytelsetips? Tenker du på hvordan du skal kjøre ting bedre? Lukk programmer som krever mye av pc'en, sørg for god kjøling. I tillegg kan du clocke for bedre ytelse(men da må du spesielt sørge for kjøling). I verste tilfelle, oppgradere og kjøpe nye og bedre deler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...