Gå til innhold

UFO tråden: hvor alt omkring UFO fenomenet kan diskuteres


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Artig dette med liv eller ikke på andre planeter.

 

- om det myldrer av liv der ute - skremmende

- om vi er alene i hele universet - skremmende det også.

 

Så mannen i gata vil egentlig ikke vite og bare tenker på noe annet :)

 

Tror ikke du trenger være redd for noe. Du tenker på 'abduction' scenarioet? Disclosure Project har flere vitner som bekrefter at de har deltatt på operasjoner hvor de kidnapper mennesker så de skal tro det er utenomjordiske som har gjort det, for at vi skal ha en fiende å frykte.MILAB. Det er en håndfull gærne personer som prøver å rettferdiggjøre en ekspandering av krigføring ut mot verdensrommet.

. Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sier ifra litt sent, men kom ikke på denne diskusjonen før nå. Den som får denne oppdateringen via mail kan jo slå på TV-Norge og se på dokumentaren Portalen, om UFO'ene i Hessdalen. Ca en halvtime igjen kanskje.

 

Edit: Eller se reprisen og få den viktige helheten...

Endret av Equalitor
Lenke til kommentar

Da så du tydligvis ikke hele dokumentaren, eller noe av den.

De oppførte seg intelligent og av og til framsto de som faste objekter, for vitner. Flere lys ble sett på fartøyene, bl.a trekantede.

På visse kamera-analyser vises det godt at de kan løse seg opp i formasjoner langt fra hverandre også gå sammen igjen.

De har vært sett siden slutten av 1800 tallet ca.

De har hastigheter fra stillestående til 8 kilometer i sekundet.

De skyter ut blått spirallys som knekker tretopper og endrer vinkel etter det [vist på bilde].

De blir fanget opp av flere målestasjoner samtidig, inkl italienske antenner spesielt for formålet.

Sannsynligvis er det de som også kan knyttes til at et rektangulært myrstykke [med en spesiell kant] på ca 8 kvadratmeter og ca TO TONN ble trukket direkte opp og plassert forsiktig noen meter unna i villeste elgskauen i Hessdalen [flere timer unna vei]. Og det uten et eneste avtrykk i området rundt. Vinklene var skåret perfekt, myrrøttene var som skåret over av laser. Det samme har også skjedd på Andøya, til punkt og prikke.. Vinklene, avtrykksfraværet, "laserkuttene". Der er det en rakettstasjon også, etter min viten.

Det må jo være noen fanatiske rike troende ute i skauen med svinedyrt utstyr og lager propaganda for ET-saken, om man følger det beste analyseringsmetoden: "Logikken". Nå blir teltturene aldri like koselige som før!

Lenke til kommentar

Dokumentarer på TVNorge tar jeg ikke for god fisk, så disse påstandene du kommer med, som du sikkert har plukket opp fra den dokumentaren velger jeg enkelt og greit å ikke tro på. Ene og alene fordi du har plukket de opp fra en dokumentar som har gått på TVNorge. Det forskes på disse lysene i Hessdalen, og så vidt jeg har fått med meg så begynner man å få et bilde av hva dette er. For å si det sånn, jeg stoler mer på forskere enn dokumentarer på samme kanalen som sender klarsyntkonkurranser ...

Lenke til kommentar
Ja dette var jo bare optisk illusjon skapt av sopp som vokser i området.

 

Det på Andøya bortforklares med at ALOMAR sine lasere for og måle atmosfæren ble reflektert av en sky og havørner slik at de traff myra...

 

Haha, da er jo saken klar da. Laseren treffer en havørn, så en sky, så myra med nøyaktig presisjon og dybde, myrvannet under koker opp og lager vanndamp som er kraftig nok til å løfte opp myrstykket og sveve det bortover myra.

 

Så også bilder jeg tror var nordfra for en god stund siden, som viste svære avtrykk nede i bakken på en veldig utilgjengelig plass, og som hadde tatt mange tonn [tror det var ca 60] å presse sammen på den måten. Får prøve å søke den opp. Det samme oppfordrer jeg debunkerne til, for man vet jo ikke om saken er oppklart av en smarting med doktorgrad. Håper det er samme fyren/folka som jobbet med ALOMAR-saken, som litt ekstra underholdning..

Lenke til kommentar
framsto de som faste objekter

At det FREMSTÅR som noe er irrelevant. Både øynene og hjernen vår spiller oss puss. Visste du at alt egentlig er "gjennomsiktig"? Det er så stort tomrom i atomer. Men for øynene våre var det en evolusjonsmessig fordel å oppfatte ting som solide.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Nei, nå synes jeg disse grønne mennene kan komme på besøk snart, så vi får slutt på alle de teite konspirasjonsteoriene.

 

Så enten gir de oss teknologiboost, utrydder oss, eller gjør oss til slaver.

 

Hva tror du skjer om utenomjordiske plutselig viser seg på en slik måte at ingen kan benekte deres eksistens?

Jeg tror det ville blitt litt kaotisk i begynnelsen, men deretter roet seg.

Lenke til kommentar
Det er så stort tomrom i atomer. Men for øynene våre var det en evolusjonsmessig fordel å oppfatte ting som solide.

I og med at synlig lys har bølgelengder som er større enn åpenrommene i atomene, så ser de fleste stoffer solide ut. Bare stoffer som har en molekylstruktur som slipper lyset gjennom ser gjennomskinnelige ut.

 

Men du mente muligens at hvis våre øyne hadde oppfattet mikrobølger i stedet for det vi nå kaller synlig lys, så ville flere stoffer sett gjennomskinnelige ut? I såfall har du selvsagt rett.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
favoritt tråden min. (Eller skrives det favoritt-tråden)?

I og med at du faktisk spurte:

Det heter favorittråden i ett ord. Den ene t-en forsvinner i sammenstillingen. Man kan unntaksvis bruke bindestrek hvis et sammensatt ord kan forveksles med et annet, f.eks kan metaforbruker misforstås til meta-forbruker, men det kan selvsagt også bety en metafor-bruker (en som bruker metaforer).

 

Og det å skrive "favoritt tråden" i to ord er ikke en ordelingsfeil, slik mange tror, men en særskrivingsfeil. Hvis man deler ordet pil-spiss ved linjeskift ved å sette bindestreken på feil sted i ordet, slik at det f.eks blir pils-piss, da er det en ordelingsfeil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...