Gå til innhold

UFO tråden: hvor alt omkring UFO fenomenet kan diskuteres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Det jeg synes er så utrolig artig er at den nye amerikanske administrasjonen er under et stort press fra alle kanter når det gjelder UFO fenomenet. Mange som gjerne hadde sett at de uttalte seg om dette snart. Andre nasjoner frigir deklassifiserte dokumenter og jeg har hørt at det europeiske lederskapet nå ønsker at USA tar dette alvorlig og gjør noe med det, og hvis det ikke skjer vil europerne gjøre det. Vill gjetning er da at f.eks EU går sammen om det, eller at det skjer gjennom NATO.

 

Jeg tror ikke det er tilfeldig at vi hører så mye om UFO'er i media disse dager. Sjekk også på youtube hvor mange som filmer objektene og legger ut. Vatikanet har uttalt seg. Metangass på Mars. UFO krasj i vindmølle. UFO at inaguration. It keeps coming ;)

 

Tror vi nærmer oss 'Disclosure' = The formal acknowledgement of the ET presense on Earth by any world leader (eller noe i den duren). Intet mer, intet mindre.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om jeg tror på UFOer (kornsirker?), men jeg tror på utenomjordisk liv, vaffal.

 

ser man på mattematikk og det faktum at det er 70 trillioner soler der ute med X-antall planeter rundt seg, så er det nødt til og være liv der ute. og det og tro noe annet vil jeg påstå er og ha litt vel store skyggelapper på.

 

spørsmål man må stille seg er :

 

er det intlegent liv?

 

er vi så oppegående at intlegent liv bryr seg med oss?

 

hvis det er ufoer her, hvorfor driver de og bare tuller med kornet vårt og ikke noe annet synelig ??

 

hvorfor er allt med/om ufoer i hemmelige arkiver? noen har noe og skjule??

 

hvis de er her, hvordan flyr man egentlig 1 milliard lysår på 2 dager?

 

sikkert flere spørsmål jeg ikke kommer på nå :)

Lenke til kommentar
UFO forårsaker tysk alarm

 

Luftfartskontroll følger med på UFO som flyr tvers over landet. De ekskluderer konvensjonelle forklaringer. Det var dusinvis av observasjoner, og forsvant fra radar over et militært øvelsesområde.

Da var det vel et militært fly eller noe lignende da.

 

 

Forøvrig så er det snakk om The Sun, det burde vel forklare det meste. De har også en lang artikkel om et spøkelse på et sykehus i dag ...

Endret av Thlom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Austrian Times on UFO over Germany

 

Litt mer detaljert beskrivelse her. De har utelukket konvensjonelle fly. Det kan såklart ha vært et hemmelig menneskelaget testprosjekt. Synes det er bra at det rapporteres om det, på en seriøs måte.

 

Slenger med VG's artikkel jeg nettopp leste, om danskenes UFO arkiver.

 

Artikkel her

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
[...]Er 'The Sun' så ille da? [...]

 

The Sun er så ille at det får alle debatantene på Hegnar.no til å virke som fornuftige og rasjonelle mennesker. Britiske løssalgsaviser er utelukkende underholdning, og kildekritikk er vel ikke akkurat det de har som leveregel nr 1. De er vel heller kjent for å trykke hva som helst om de tror det vil selge bare en avis ekstra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Canada frigjør sitt UFO arkiv

Andre land jeg vet om som har frigjort sine arkiver er Frankrike, UK, Brasil, Danmark. Usikker på Tyskland.

 

Hvis UFO'er ikke er annet enn værfenomener eller søppel som flyter rundt i lufta, hvorfor holdet det hemmelig i første omgang? Og hvis det er hemmelige militære fly laget av mennesker, hvorfor ikke bare si det som det er?

 

Det er vel heller ingen bombe at media tar emnet litt mer seriøst og rapporterer mer om det enn før.

 

Så hvordan skal vi tolke dette? Er interessert i å høre folks meninger her.

Lenke til kommentar
Andre land jeg vet om som har frigjort sine arkiver er Frankrike, UK, Brasil, Danmark.

Og resultatet er null små grønne menn.

 

Hvis UFO'er ikke er annet enn værfenomener eller søppel som flyter rundt i lufta, hvorfor holdet det hemmelig i første omgang?

Fordi det kan være hemmelig forskning, militære øvelser, osv.

 

Og hvis det er hemmelige militære fly laget av mennesker, hvorfor ikke bare si det som det er?

Fordi man vil holde ny militær teknologi hemmelig for å få et overtak på fienden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...