Gå til innhold

Genial jule-gave idé, eller bare kvalmt?


FeddeLeGrand

Anbefalte innlegg

Heisann folkens :D

 

Julen nærmer seg med stormskritt, kidsa går rundt og drikker julebrus allerede. Det var da jeg kjørte forbi smart club og så juletrær i vinduene, jeg kom på at svarte jeg må kjøpe julegaver til folk :p

 

Meeen siden lommeboka er skrapa for penger, og jeg ikke har noen fast inntekt, tenkte jeg å gjøre det enkelt og rimelig billig. Ideen min er å kjøpe masse t-skjorter fra internett hvor jeg skriver på egen tekst/ interne vitser hvor det f. eks står: "sjenk dem fulle, og voldta dem" (utsagn fra en kompis), eller: "....fordi fettern min sa det". Har også tenkt på å skrive på t-skjortene til de nærmeste i familien om ting som hinter til at jeg er best (ikke no selvdigger, just for fun) f.eks: "I <3 my brothah" eller: "sønnen min vet best".

 

Hva syns folka om ideen? trash eller ikke? Kom gjerne med forslag til hva det kan stå på t-skjotene :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenker du på folk som ser t-skjorten, eller han som har den på? :)

 

Tenkte kanskje å gå for noe litt enklere på den t-skjorten...: "sjenk - voldta", eller "sjenk, og voldta" i gåseøyne med pil opp til hodet også hvis det er mulig å få til ^^ Bare for moroskyld seff :)

 

Tenke selvfølgelig på folk som ser tskjorten :p

Lenke til kommentar

vil ikke ha på meg t-skjorte, men artig tekst er lagt på :p:thumbs:

 

Bestiller t-skjortene fra www.123tee.com, veldig bra side, finnes tusenvis av forkskjellige pre-made designs man kan legge på, samt at man kan skrive egen tekst og endre farge osv... har nå laget 12 tee's, blir en bra jul :D

 

edit: er bilde forandret? er ikke det hos meg, men er det på forhåndsvisningen :S

Endret av FeddeLeGrand
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...