Gå til innhold

Genial jule-gave idé, eller bare kvalmt?


FeddeLeGrand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, har bestilt jeg å^^ kjøpte 12 stk ( :wow: )... en til hvert medlem i familien (som kommer på juleaften). Ble rimelig mye dyrere enn planlagt, men det får så være. Skrev på en del interne vitser og tok på noen bilder, t-skjortene ble faktisk kule :D

 

På fattern sin: "det er ikke lett å være kul når man ikke er født sånn" (noe han har sagt, quote) Kan sikkert legge ut bilde av de når de kommer :D

Lenke til kommentar
Heisann folkens :D

 

Julen nærmer seg med stormskritt, kidsa går rundt og drikker julebrus allerede. Det var da jeg kjørte forbi smart club og så juletrær i vinduene, jeg kom på at svarte jeg må kjøpe julegaver til folk :p

 

Meeen siden lommeboka er skrapa for penger, og jeg ikke har noen fast inntekt, tenkte jeg å gjøre det enkelt og rimelig billig. Ideen min er å kjøpe masse t-skjorter fra internett hvor jeg skriver på egen tekst/ interne vitser hvor det f. eks står: "sjenk dem fulle, og voldta dem" (utsagn fra en kompis), eller: "....fordi fettern min sa det". Har også tenkt på å skrive på t-skjortene til de nærmeste i familien om ting som hinter til at jeg er best (ikke no selvdigger, just for fun) f.eks: "I <3 my brothah" eller: "sønnen min vet best".

 

Hva syns folka om ideen? trash eller ikke? Kom gjerne med forslag til hva det kan stå på t-skjotene :D

 

Jeg synes det er en kreativ og artig idé. Du får en morsom opplevelse når du ser deres reaksjoner, og de får seg en god latter når de åpner presangen. Ingenting er bedre enn det.

Lenke til kommentar
Heisann folkens :D

 

Julen nærmer seg med stormskritt, kidsa går rundt og drikker julebrus allerede. Det var da jeg kjørte forbi smart club og så juletrær i vinduene, jeg kom på at svarte jeg må kjøpe julegaver til folk :p

 

Meeen siden lommeboka er skrapa for penger, og jeg ikke har noen fast inntekt, tenkte jeg å gjøre det enkelt og rimelig billig. Ideen min er å kjøpe masse t-skjorter fra internett hvor jeg skriver på egen tekst/ interne vitser hvor det f. eks står: "sjenk dem fulle, og voldta dem" (utsagn fra en kompis), eller: "....fordi fettern min sa det". Har også tenkt på å skrive på t-skjortene til de nærmeste i familien om ting som hinter til at jeg er best (ikke no selvdigger, just for fun) f.eks: "I <3 my brothah" eller: "sønnen min vet best".

 

Hva syns folka om ideen? trash eller ikke? Kom gjerne med forslag til hva det kan stå på t-skjotene :D

 

Jeg synes det er en kreativ og artig idé. Du får en morsom opplevelse når du ser deres reaksjoner, og de får seg en god latter når de åpner presangen. Ingenting er bedre enn det.

 

Pluss at det er ganske morsomt å lage også :D

 

Mer hår.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...