Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg brukte slik krem når jeg tok sprøyter som liten. Husker ikke navnet, men kjøpt det på apoteket.

 

Mulig det Emlakrem dere mener, men det er vanskelig ha over større områder da det må være lufttett under virkningstid.

 

Skal til Milano i Februar, noen som vet om noen brukbare tattoostudioer.

Og ja jeg vet alt om det der påfyll ikke går om man tar blekk i utland osv........

Skal på jobbtur og alle de andre skal på fotball????? må finne på noe under den tiden.

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Jeg mener det. Da laget en pyramide med spikermatter. Først to nederst på en stor matte. Deretter la de en spikermatte over de, hvor frøken Arr la seg. Og på magen hennes la de en matte med TI spiker som Håvve la seg på. Legendary.

No pic no proof!

 

Stakan:

Er det ikkje sånn at viss du bestiller for over 200kr så må du betala 25% eller noko sånn, med mindre butikken er hyggeleg og skriv på utsida av pakka at innhaldet ikkje er verdt meir enn grensa?

Lenke til kommentar
Takker for svar. Bestiller jeg for 500kr, må jeg betale 125kr utenom. Hull i hodet, men ok.

 

Ikke glem fortollingsgebyret, pga de skal ha betalt for og faktisk fortolle din bestilling. Altså blir regnestykket noe sånt som dette: "PRIS FOR DET DU BESTILLER" x 1,25 + 99 = 724.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar

jeg tenkte å forhøre meg litt om priser her. bare et sånn ca beløp elns.

 

har tenkt å slippe katta ut av sekken for foreldrene mine når det gjelder at en drage jeg tegnet på leggen for en tid tilbake, kommer til å bli litt mer permanent enn de kanskje håpet på da :p men vil helst ha en ca pris i bakhue siden jeg tror det er blandt de første spørsmålene som kommer :p

 

hva vil prisen på en ca 15 cm høy drage (bilde i spoiler) på leggen være sånn ca?

 

 

 

drage001_cropped_rezized.jpg er ikke lett å få tynne streker med tykk sprittusj :p

tribaldragon2_resize.jpg sånn bør den se ut når noen med erfaring gjør det :p kommer til å være ca 15 cm i høyden.

 

 

Endret av simmi-91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...