Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg så ikke utstyret han brukte. Det gikk vel 9 timer mellom stikket og strekket.

 

Jeg puncha 3mm i hvert øre og blødde som ett svin i 10-20min. og litt på puta første natta:p Men det der hørtes jo litt sånn feil ut..

Blødde litt på puta, men ikke mye. Nå verker det heller ikke, så alt er bare bra. (:

Lenke til kommentar

Har en liten stund nå blitt mer og mer interesert i og utvide øreflippen. Utfra hva jeg har lest her starter dem med 4mm. Er ikke interesert i og få slike kjempestore hull uansett. Men en ting som får meg til og bli usikker er at jeg føler meg litt for gammel til og foreta meg noe slikt. Er jo 23år, blir 24. Høres kanskje ut som et dumt spørsmål :blush: .

 

En annen ting som jeg lurer på er hvordan gro-muligheten for et slikt inngrep er. Forstår jo at man ikke tar en slik piercing, for og ta den ut etter en uke. Det ville jo bare vært idiotisk. Men er jo ikke sikkert jeg er interesert i og ha en slik piercing når jeg er 80år. men om jeg sier meg fornøyd med feks 5 eller 6mm, vil det da være mulig og få øreflippen hel igjen? Arr vill det jo bli da, det skjønner jeg.

Lenke til kommentar

jonkar: Slå vekk den følelsen med en en gang :thumbup:

Du er ikke for gammelt for sånt, laaaaangt i fra.

Så bare og slapp av på det.

på 5-6mm så bør det gro så og si igjen, men kommer du oppi 20-30mm så kan du sy de igjen.( Hvor bra de gror igjen varierer fra person til person)

Men arr risikerer du uansett, men de behøver absolutt ikke og bli store.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
jonkar: Slå vekk den følelsen med en en gang :thumbup:

Du er ikke for gammelt for sånt, laaaaangt i fra.

Så bare og slapp av på det.

på 5-6mm så bør det gro så og si igjen, men kommer du oppi 20-30mm så kan du sy de igjen.( Hvor bra de gror igjen varierer fra person til person)

Men arr risikerer du uansett, men de behøver absolutt ikke og bli store.

 

Da er følelsen overvunnet :cool:

 

Flott at sying ikke er nødvendig. Hater slikt. Med tanke på hva som gjøres for og få utvidet øreflippen er jeg forberedt på arr. Tusen takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Hei igjen ^^

Begynner å bli en stund siden sist jeg var å rotet her inne.

Men men.

 

Hvordan er det å strekke med "faste" øreflipper?

 

Gratulerer med scarificationen Ida, :D

 

Faste mener du at de sitter fast og ikke henger løst ned som på A?

 

Er i såfall ikke noe problem, men vil tro du kanskje må starte på litt lavere størrelse.

 

 

earlobes.jpg

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar
Godt nyttår alle sammen :D

 

Nytt år med nye muligheter for mer bodyart for min del ;)

Må bare finne ut hva mer jeg kan ta med, så blir det sleeve her..

 

er litt skremt over hva jeg er blitt jeg nesten :!: i fjor var piercinger og tattoveringer uhørt. i år er jeg 100% sikkker på at jeg feirer neste nyttår med masse tatoveringer og fler piercinger, men det er kult så ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...