Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alltid noen som kommer opp med nye ideer og vil gjøre enda mer ekstreme ting. Personlig så ville jeg aldri ha hatt slike implantater. Synes ikke det er noe pent. Men det jeg virkelig lurer på er om han kan lage hull på en fotball om han prøver og heade :p

 

Det at du ikke skjønner hva som er så pent med det. Det samme er det garantert folk som sier om tattoveringer og piercinger (septum, øreutvidelser, i tunga/leppa/etc).

 

 

@ -Grendel-: Ble ikke noen tattoveringer på meg ifjor heller. Var ikke helt motivert for det. Men i år så er målet og bli ferdig, eller hvertfall så godt som bli ferdig med armen.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar

Siste mann så sint ut. Men han var visst veldig fornøyd selv når den endelig var ferdig. Det er vel det som teller når alt kommer til alt..........

Ligger ut noen av de jeg kom over. Skal man først ta i ansiktet så er det greit med noen eksempler. Ikke stedet å angre på tatoveringen.

 

Her er et annet eksempel......

27082-med.jpg

Lenke til kommentar
Siste mann så sint ut. Men han var visst veldig fornøyd selv når den endelig var ferdig. Det er vel det som teller når alt kommer til alt..........

Ligger ut noen av de jeg kom over. Skal man først ta i ansiktet så er det greit med noen eksempler. Ikke stedet å angre på tatoveringen.

 

Her er et annet eksempel......

http://www.bodymod.org/Tat/TatImages/27082/27082-med.jpg

 

Mja jo ekke sikker på om det der noe og satse på kan fort få mange uønskete kommentarer :p Jeg veit! får mange kommentarer om bakhodet mitt :innocent:

Er andre posten min her så ikke ta livet av meg!!

Endret av b-real
Fjerning av bildequote er herved utført. Ikke quote/siter bilder
Lenke til kommentar
Står "pain" om jeg ikke tar feil.

Stemmer det pain it is :yes:

 

Ligger større bilde i bilde tråden lettere og se!

 

Velkommen til forumet.

 

Ansiktet er vel det mest risikable område og fylle med blekk med tanke på at det ikke akkurat er lett og skjule.

 

Men hva har du tattovert i bakhodet da? Høres ut som det er et veldig ubehagelig område og fylle med blekk.

 

Var vel ikke den verste plassen ta på men en skikkelig irriterende bankelyd i skallen :whistle:

litt spesiellt var det jo det skal sies men ikke vondt!

 

Ps Takk for velkomsten :thumbup:

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Siste mann så sint ut. Men han var visst veldig fornøyd selv når den endelig var ferdig. Det er vel det som teller når alt kommer til alt..........

Ligger ut noen av de jeg kom over. Skal man først ta i ansiktet så er det greit med noen eksempler. Ikke stedet å angre på tatoveringen.

 

Her er et annet eksempel......

http://www.bodymod.org/Tat/TatImages/27082/27082-med.jpg

Når jenter kan tatovere øyenbryn, kan vel gutter tatovere skjegg.. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...