Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Å herregud, skriker jo smerte av den der. Men var nice.

 

Lurer på ein ting; når det der gror, forsvinner det ikkje med skurva? :p eller blir det som med store sår at den rosa aktige fargen som kjem etter at skurva er vekke varar omtrent evig/evig?

På ein måte :tease:

Skruva = skorpe?

Det blir arr, ja.

 

IDA: Du skulle beholdt huden. Fett som faen da, hadde lagt den på grillen jeg

Ok, neste gang skal jeg beholde den og sende deg det i posten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har noen erfaringer med Korsett piercinger. Tenker spesielt på pris egentlig.Tenkte å ha eventuelt på siden.
Første først. Finn noen som er villig til å playpierce deg. Eller tenker du permanent? For da må du enten satse på flere surfacepiercinger (med stor sjanse for at flere støtes ut) eller microdermals med slaveringer, og da kommer det an på hvor mange punkter du skal ha.
Lenke til kommentar

fuuuuuuccccck. Planene mine :( Jaja^-^

Har hørt at Witchy Botchy har gjort en del fy-fy ting. Meen har tatt ett par piercinger der uten problemer så jeg stoler ganske mye på de.

Men har en backup plan. Siden jeg tilbringer 90% av tiden min på østlandet vet jeg om ett sted som garantert gjør microdermals. :wee:

Endret av Kuroi-Neko
Lenke til kommentar

Witchy-Bitchy har piercer. Det er hun som startet WB som utfører de. De har alltid piercer, men tatovør er ikke alltid tilstede. De har en nå, men vet ikke for hvor lenge.

Tror ikke de tar surface, men er lov å spørre.

Lest de ymse ryktene om WB, men ikke erfart det selv, og heller ikke hørt et negativt ord fra andre som har gått der. Eneste negative er det som står på nett.

Jeg har tatt alle mine piercinger der over flere års periode og aldri hatt et problem, verken med piercing eller personalet.

 

Korsett piercinger som er skikkelig utført er utrolig lekkert... :dribble:

Endret av DesertRose
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...