Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Den var jo utrolig kul. Synes rosa passet veldig bra inn.

 

 

Alle bildene jeg lastet opp på photobucket i går forsvant :dontgetit:

 

Her er bildet.. Betalte 3000.

 

 

 

IMG_79102.jpg

 

Den så veldig bra ut.

 

Har du tenkt og bygge videre på den?

 

Ja, har veldig lyst til det etterhvert, så håper det lar seg gjøre :) Om noen har ideer så tar jeg i mot ;)

 

 

Tusen takk for fine kommentarer, godt å høre at andre syns den er bra gjort også :D

 

Jeg finnes ikke kreativ, men håper du deler bilde når du får bygd på den. Sikkert noen der ute med en god ide/ideer for og bygge videre på den.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar

Jeg sitter og vurderer på og ta en tattoo på armen min. Men jeg lurer på om hvor mye det koster og sånt :p Vet det kommer ann på størrelsen men la oss si at jeg skal tattoere fra skulderen og nesten helt ned til albuen. Hvor mye sån _sirka_ kommer det til å koste? Å det skal ikke brukes noen farger i den. Eller blir det et umulig spørsmål? :p

 

Og er det noen som har en bra plass i Møre og Romsdal å anbefale? Noen som tattoert seg i Molde? Eller i Trondheim?

 

EDIT: Denne er det jeg vurderer:

newtatt.jpg

 

Endret av Papirkurrv
Lenke til kommentar
En såpass simpel tatovering kommer vel på 6-7000kr, gjerne mer om den skal på innsiden av overarmen i tillegg.

 

Ville kalt den enkel istedefor simpel.

 

Hvor mye tror du forøvrig det ville kostet å tattovere BOIKOTT ISRAEL på innsiden av den ene armen og FRITT PALESTINA på innsiden av den andre? Og ville de fleste tattovører gjøre det eller ville de si nei da teksten kan annses som provoserende for noen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...