Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Forskjellig på forskjellige steder på kroppen, og forskjellig fra person til person. Jeg syns ikke at det var vondt, bare veldig ubehagelig, mens en annen jeg kjenner måtte hoppe av etter 5 minutter i stolen.

 

Han tok den ikke i spania vel?

 

Når jeg tok tattoo i spania hadde det vært en normann der litt tidligere på dagen som hadde fått tattovert en strek før han hadde begynt å skrike og løp ut. Han hadde ikke kommet tilbake, så mulig han fortsatt går rund med en tattovert strek på armen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å si det slik: Ja det gjør vondt men du venner deg fort til det. Jeg ble ganske fort øm og kjente omtrent ingenting første gangen. Bare husk å spis godt og ha godt blodsukker nivå førs om du skal gjøre noe stort :)

 

Ok, takk for råd :)

 

 

Slenger opp mine 2 her

 

Første er en beskrivelse av meg som person

post-85663-1228227911_thumb.jpg

 

Stjernetegnet fiskene, eget design

post-85663-1228227923_thumb.jpg

 

Kan også si at de er tatt med nesten 1års mellomrom på tatooworld tromsø, samme fyren som tok begge, og har er MEGET imponert over hvor mørk fargen min er, han hadde vist aldri sett eller hørt om noen som hadde så svart farge, så det er jeg stolt over :D

 

De var tøffe :D

Lenke til kommentar
Jeg skal ta tatovering når jeg er gammel nok :)

En på håndleddet, en på foten og en på magen (rett oppforbi trusekanten :))

Har lyst på stjerner på håndleddet, og denne her skal jeg ha på foten:

 

 

My_Fairy_Tattoo.jpg

 

 

Men, til dere som har tatovering: Er det vondt? Altså, jeg vet jo at det kommer til å gjøre vondt uansett, men hvor mye smerte er det? :p

Håndleddet og magen tror jeg er greie steder. Foten kan kanskje være litt vondere. Tatovering rett på bein/skjelett er AU.

Men som sagt mange ganger før i denne tråden, smerte er veldig individuelt...

Lenke til kommentar
Flere som skal ha tatovering av Slash ja...

 

Er det så lurt å tatovere seg med bilder av nålevende personer da?

Tenk om han fortsetter karrieren sin med å bare lage drittmusikk?

 

(Dette er ikke ment som kritikk.)

 

Det forander ikke på det han har laget hittil.

 

Nei, men det vil jo forandre imaget hans. Må jo være litt flaut å ha tatovert inn ansiktet til en man synes lager drittmusikk vel?

Eller er det bare jeg som tenker slik?

:hmm:

Tja, det er vel en risiko man må ta uansett om man har lyst til å ta noe som er personlig/betyr noe for en.. Er ikke mange ting jeg kommer på som er 100% sikkert at jeg har nøyaktig det samme forholdet til om 10 år, som i dag..

 

Men hadde alle hatt samme holdning som deg hadde vi vel flydd rundt med tribals hele gjengen, så det er en risk jeg villig til å ta ;)

Endret av Tommy
Lenke til kommentar
Han tok den ikke i spania vel?

 

Når jeg tok tattoo i spania hadde det vært en normann der litt tidligere på dagen som hadde fått tattovert en strek før han hadde begynt å skrike og løp ut. Han hadde ikke kommet tilbake, så mulig han fortsatt går rund med en tattovert strek på armen :D

 

Aner ikke hvor han tok den, men han går rundt med en tatovert strek, ja. :!: Men det her er jo sikkert 40 år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...