Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hjelp jeg skal skalpellere øra i morra på Pinpoint. Skal rett til 10mm.. Noen som har gjort dette og kan si noe om både smerte og grotid?

Jeg skar fra 28 til 34, om jeg ikke husker galt. Det var verst da hun traff brusken, men ellers var det fort overstått. Ikke akkurat deilig, men siden du bare skal ja 10 regner jeg med at det ikke er noe stress. Grotid er ganske rask, men de blir nok litt mer sinna nå som det er såpass kaldt. Bruk lue.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Da var det gjort! Overraskende fort gjort og veldig lite vondt i forhold til hva jeg hadde tenkt meg, blødde bare et par dråper også, skal få tatt bilde senere i dag, gikk for tuneller i glass til å starte med. Fikk bare 8mm og ikke 10 som var planen pga hvordan øreflippene mine så ut men det kan jo alltids fikses senere =)

 

Ååååh, nå gruer jeg meg til mamma kommer hjem fra jobb :!:

Lenke til kommentar
Da var det gjort! Overraskende fort gjort og veldig lite vondt i forhold til hva jeg hadde tenkt meg, blødde bare et par dråper også, skal få tatt bilde senere i dag, gikk for tuneller i glass til å starte med. Fikk bare 8mm og ikke 10 som var planen pga hvordan øreflippene mine så ut men det kan jo alltids fikses senere =)

 

Ååååh, nå gruer jeg meg til mamma kommer hjem fra jobb :!:

 

Hehe. Ville gruet meg jeg også om jeg hadde vært deg. Men kan ikke gå værre enn til helvette :p

 

Det jeg lurer på er at når hulla er strekt ut og man vil få dem tilbake i "normal form". blir hullene sydd igjen eller hvordan får man lukket hullet? Har vært fristet til og gjøre dette, men har ikke bestemt meg enda.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar
Ville ikke gjort det om du har noe tvil om du har lyst til å ha det for resten av livet. Er vel mulig å få omgjort ørene til normalen ved en operasjon så det ser mer eller mindre normalt ut og da, bare så det er sagt

 

Ok. Høres kanskje ut som det greieste og tenke meg om to ganger.

 

Takk for info :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...