Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Haworth er for øvrig innmari trivelig.

 

Jeg har 6-7mm nå i venstre øreflipp, vurderer om jeg skal opp til 10mm. Hmms.

Jeg har 40 og vurderer 50. Sukk.

 

Strakk opp septumen min idag. Det var jævlig.

Og i går tok jeg ut piercingene i brystvortene mine, etter å ha hatt de i 3 år. Uvandt! Føler meg nude.

Pictz or it didnt happen.

 

50mm ja, KJØR PÅ :p

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haworth er for øvrig innmari trivelig.

 

Jeg har 6-7mm nå i venstre øreflipp, vurderer om jeg skal opp til 10mm. Hmms.

Jeg har 40 og vurderer 50. Sukk.

 

Strakk opp septumen min idag. Det var jævlig.

Og i går tok jeg ut piercingene i brystvortene mine, etter å ha hatt de i 3 år. Uvandt! Føler meg nude.

 

Hvor stor har du den på nå? Septumen altså

Lenke til kommentar
50mm ja, KJØR PÅ :p

Skal kose meg litt med ørene mine først. Men de blir nok litt større etterhvert. Har litt blowout tendenser på det ene øret, så skader ikke å vente litt.

 

Jeg var forresten innom house of pain (ikke si til Christiane at jeg var utro, de hadde ikke tid), for å strekke opp septumen min. Åpningen var rundt 0,5 mm, og jeg strakk den til 1,6. PAINZ!

Da jeg var i Egypt ble jeg forkjøla. Jeg skulle snyte meg, og ut gikk retaineren uten at jeg merka det. Så har ikke hatt i noe på to uker.

 

Imponerende at Tobben husket meg fra den ene gangen jeg var innom for hvertfall et halvt år siden.

 

Da kan vi slå fast at Steve Haworth har en jævlig stor snurrebass og jævlig grei...han er altså en dobbeldekker for dere jenter :thumbup:

Det er jo kjekt å vite!

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Wanna bet?

Kor mykje?

 

 

Gruar meg litt til å ta septum. :wow:

 

Jeg har lyst på Septum selv nå jeg.. Bare litt redd for at moren min aldri kommer til å prate med meg mer hehe, kom hjem i dag med 8mm i øra og hu frika ut og sa ikke noe til meg, bare at jeg starter å se ut som en blitzer ( hva i alle dager? ) Faren min syntes det bare var kult og ba meg hente kamera :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...