Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal ta tatovering når jeg er gammel nok :)

En på håndleddet, en på foten og en på magen (rett oppforbi trusekanten :))

Har lyst på stjerner på håndleddet, og denne her skal jeg ha på foten:

 

Men, til dere som har tatovering: Er det vondt? Altså, jeg vet jo at det kommer til å gjøre vondt uansett, men hvor mye smerte er det? :p

 

Mindre vondt enn å føde. :p Og fødsel gir deg feeling i minst 1 måned etterpå at noen har smacka deg mellom beina med balltre 10 ganger etter hverandre.. :p Tattovering er derfor kun for pinglete menn som ikke kan oppleve fødsel :p

 

Tattovering er kun litt småvondt/ubehagelig i utføringsøyeblikket og klør litt under healingprosessen, som er hovedsaklig de første 14 dagene.. Jeg synes egentlig ikke det var så vondt når man blir nålet, det er mye værre når de driver og tørker bort blodet - spesielt når det blir småseigt etterhvert.. Men igjen - egentlig bare koselig 'vondt' i forhold :p

Lenke til kommentar
Jeg skal ta tatovering når jeg er gammel nok :)

En på håndleddet, en på foten og en på magen (rett oppforbi trusekanten :))

Har lyst på stjerner på håndleddet, og denne her skal jeg ha på foten:

 

Men, til dere som har tatovering: Er det vondt? Altså, jeg vet jo at det kommer til å gjøre vondt uansett, men hvor mye smerte er det? :p

 

Mindre vondt enn å føde. :p Og fødsel gir deg feeling i minst 1 måned etterpå at noen har smacka deg mellom beina med balltre 10 ganger etter hverandre.. :p Tattovering er derfor kun for pinglete menn som ikke kan oppleve fødsel :p

 

Du må huske at siden vi menn ikke kan føde får vi en sinnsykt kraftig forkjølelse som ikke kan sammenlignes med noe annet!

 

Det med smerte er veldig individuelt, jeg synes det kilte på overarmen, kjente knapt underarmen og håndleddet, men holdt på å daue av den på rompa. Men det er ikke værre enn å være forkjøla da.. :p

Lenke til kommentar
"toth" la ut et bilde med mange forskjellige pin up jenter, og jeg er ute etter en tatovering, som skal være noe i likhet med ho dama i midten på bildet. Ho med caps, og iført truse.. Noen som kan hjelpe meg, har tittet på nettet i 2dager nå, og ennå ikke funnet drømme tattisen, hehe

Ta med bildet til tatovøren, og fortell hvilke endringer du evt. ønsker for at det skal bli "drømme tattisen" din...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...