Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan ihvertfall rulle mitt lett rundt. Ingen seigheter på innsiden der om det er kapslet ordentlig
Like lett som om det er salve på piercingen liksom? Eneste da at den snurrer lett egentlig. At din ruller lett, vil vel bare si at den ruller enda lettere med salve, men spør likevel, i tilfelle du har opplevd seighet ^^
Lenke til kommentar
Jeg kan ihvertfall rulle mitt lett rundt. Ingen seigheter på innsiden der om det er kapslet ordentlig
Like lett som om det er salve på piercingen liksom? Eneste da at den snurrer lett egentlig. At din ruller lett, vil vel bare si at den ruller enda lettere med salve, men spør likevel, i tilfelle du har opplevd seighet ^^

Er ingen motstand når jeg ruller på den at all

Opplevde seighet dem første ukene da den var litt betent. Men bare skylte med saltvann mens jeg rulla på stanga så gikk det over etter kort tid

Lenke til kommentar

Snakk med en kosmetisk tannlege du.

 

Og hva skjer med at alle har peiling på bedøvelse? Her kommer svaret:

Det er ikke særlig vanlig, spesielt ikke i sprøyteform, men noen piercere tilbyr dette. Disse SKAL kunne fremvise bevis på at de har lov til sådan om det blir gitt bedøvelse på noen annen måte enn med krem. De fleste synes at piercinger skal gjøre litt vondt, som tidligere nevnt, mens andre vil bare HA piercingen.

Lenke til kommentar
Badet er det skitneste rommet i huset.

Grunnløs myte, som Mato påpeker.

 

Badet er faktisk som oftest det reneste stedet i huset. I et gjennomsnittlig hus er det fler bakterier på kjøkkenbenken enn på doringen. Dogulvet er atskillig renere enn stuegulvet, osv.

 

ref. mythbusters om du skulle tvile :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...