Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal ha tatovering av navnet mitt "Barone" på overarmen og ettersom navnet mitt er italiensk tenkte jeg og har lyst til å ha en fin font.

 

Kursiv løkkeskrift.

 

Sliter med å finne disse på nettet, og har vært hos en tatoveringsartist, men er for lite utvalg der synes jeg, og når jeg først skal ta tatovering skal den være perfekt.

 

Har en link til noe som er ganske lignende det jeg vil ha:

 

Kursiv løkkeskrift, men at bokstavene ikke er så tykke, mer tynne bokstaver og en ganske fin og kraftig forbokstav B.

 

Takker for all hjelp

 

Prøv denne siden: http://www.fonts.com/FavoriteFonts/FormalScripts.htm

Lenke til kommentar

skal ha denne:)

 

På venstre overarm:) Gleder meg, i morgne på Max Tattoo:)

 

 

Er italiensk navn så følte jeg måtte ha den type font, og liker det og. kan ikke ha sånne gotiske bokstaver, blir for hardt:)

 

 

Er det spesielt vondt på overarmen å tatovere? Vet iallefall at underarmen, på sidene av overkroppen (under armene på en måte) og brystet er spesielt vondt fordi det er tynnest hud der

Lenke til kommentar
skal ha denne:)

 

På venstre overarm:) Gleder meg, i morgne på Max Tattoo:)

 

 

Er italiensk navn så følte jeg måtte ha den type font, og liker det og. kan ikke ha sånne gotiske bokstaver, blir for hardt:)

 

 

Er det spesielt vondt på overarmen å tatovere? Vet iallefall at underarmen, på sidene av overkroppen (under armene på en måte) og brystet er spesielt vondt fordi det er tynnest hud der

 

Smerte er noe som varierer veldig. Noen kan si det gjør drit vondt andre sier det ikke kjennes. Da jeg tok min på overarmen var det bare irritabelt.

Lenke til kommentar
Har lurt på en sak. Mener å ha hørt/lest noe om at folk med fengselstatoveringer (hvor blekket inneholder metall) ikke kan ta MR-scan. For da vil metallet bli rivd ut gjennom huden. Er det en røverhistorie, eller er det noe sannhet i det?

Vel, jeg tok MR i 15 minutter for et par dager siden og merket hvertfall ikke noe til dette. Har sett mythbustersepisoden og tenkte litt på det da jeg lå der :) Fengselstatoveringer er ofte laget med vanlig kulepennblekk. her er en fin guide til det om du kjeder deg litt ikveld: http://www.viceland.com/int/v14n4/htdocs/s....php?country=us

Lenke til kommentar

I det nyeste Kamille er det en artikkel om tatovering og Electric Linda. Positivt at det blir fremstilt som litt mer normalt og akseptert. (selvom det hovedsaklig er pga kjendiser med tatoveringer)

 

Electric Linda sier at fargene i en tatovering er like fine etter 30 år. Stemmer virkelig det? Håper jo det, da er det jo ikke mye man trenger å etterfylle...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...