Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

har vært der, men tar år og dag å finne en font, og er nesten ingen bra der som jeg har funnet hittil.

 

MEN!; hvis noen vet hva den skrifttypen jeg leter etter heter hadde det vært lett:)

 

Klassisk skrift, ikke noe fancy greier, men i kursiv og i løkkeskrift:)

 

God dag! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har vært der, men tar år og dag å finne en font, og er nesten ingen bra der som jeg har funnet hittil.

 

MEN!; hvis noen vet hva den skrifttypen jeg leter etter heter hadde det vært lett:)

 

Klassisk skrift, ikke noe fancy greier, men i kursiv og i løkkeskrift:)

 

God dag! :D

Noe á la "Olho de Boi"? Den er litt tykk da, men litt sånn du beskrev. Har ikke sett filmen (sperra) så vet ikke om det er helt slikt du er ute etter

Lenke til kommentar
har vært der, men tar år og dag å finne en font, og er nesten ingen bra der som jeg har funnet hittil.

 

MEN!; hvis noen vet hva den skrifttypen jeg leter etter heter hadde det vært lett:)

 

Klassisk skrift, ikke noe fancy greier, men i kursiv og i løkkeskrift:)

 

God dag! :D

Jeg syns http://www.dafont.com/ er en fin side, og fonter er logisk delt inn i kategorier. Har lasta ned mange fine dekorative fonter der, men det er sikkert ikke alle som egner seg like godt til tatovering da.

 

Bare styr unna old english "wannabie gangstah in da hood"-skrift :cool:

Lenke til kommentar
http://en.wikipedia.org/wiki/Tattoo#Tattoo_inks

 

Det har blitt rapportert noen "bivirkninger", men ingen av disse er i nærheten av det du beskriver. Blekket blir ikke revet ut gjennom huden, tatoveringen eksploderer ikke etc.

 

Fra linken din:

Ratnapalan et al. report another case where an MRI could not be completed due to the patient's extensive tattoos. According to the American Chemical society, homemade tattoos, in which metallic inks have been used in larger quantities, cause these reactions.

 

Hele poenget mitt var jo at det var snakk om tatoveringer med mye metall. Grunnen til at jeg brukte fengselstatoveringer som eksempel er jo fordi de må bruke det de har for hånden. Og det er jo ikke akkurat top notch.

Lenke til kommentar
skal ha tatovering av navnet mitt "Barone" på overarmen og ettersom navnet mitt er italiensk tenkte jeg og har lyst til å ha en fin font.

 

Kursiv løkkeskrift.

 

Sliter med å finne disse på nettet, og har vært hos en tatoveringsartist, men er for lite utvalg der synes jeg, og når jeg først skal ta tatovering skal den være perfekt.

 

Har en link til noe som er ganske lignende det jeg vil ha:

 

Kursiv løkkeskrift, men at bokstavene ikke er så tykke, mer tynne bokstaver og en ganske fin og kraftig forbokstav B.

 

Takker for all hjelp

Personlig syns jeg denne er penest:

http://www.dafont.com/scriptina.font

Jeg har i allefall alltid likt den best :love:

Lenke til kommentar
Trodde man koste seg når man strakk :D :D :D

 

Alltids kos det, men man koser seg nok aller mest når man er i mål.

Jeg gleder meg stort til å fortsette med strekkingen, men bor ganske usentralt til og har ikke så ofte muligheten til å besøke et godt studio. Var enklere for noen år tilbake for da reiste jeg mye mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...