Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Hei..

Sliter litt i nå. For et par dager siden satt dama sammen med noen venninerå tok at par (?) glass vin. Etter denne kvelden har hun fått det for seg at hun ønsker en tatoo nede ved kjønnsorganet, noe som irrierer meg!!

 

Spesielt siden det er et kinesisk tegn, noe jeg syntes er kjipt, og SPESIELT der..

 

Faen eller må få overtalt henne :)

Endret av tøs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis hun har bestemt seg for noe så bør du respektere MEN på en annen side, slikt bør en ikke bare bestemme seg impulsivt for uten å tenke seg om, for tatoo'er henger på en for absolutt hele livet... du får vel satse på at hun tenker seg litt om :p

Lenke til kommentar

Det er den måten jeg prøver å overbevise henne på. Seff er tatoo opp til hver enkelt. det vet jeg .. har selv 1 i nakken. Men jeg sytes plasseringen er upassende.

Jeg sier ikke at hun ikke får lov, da får hun jo bare lyst til å gjøre det enda mer, men jeg jeg henne mine meninger bare :)

 

Hun har jo også tatoo fra før, tribal i korsryggen, noe jeg syntes er mye finere....

Lenke til kommentar

Har noen spm til psilo eller noen andre med kunnskap om det.

 

Gjelder brystvorte piercing(mann)

 

har hatt den snart 2 mnd.

 

1. Når kan jeg regne med den er grodd?

 

2. Hvordan kan jeg vite om den er grodd?

 

3. Når den er grodd kan jeg ta den ut og selv etter noen timer sette den inn igjen selv?

 

 

Jeg hadde dette før men da jeg tok de ut(trodde de var grodd) lukket de seg helt... Jeg var litt lei de da så gadd ikke mase mer om å få de inn igjen..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hvor lenge er det vanlig å ha skorpe på tatoveringen? når, hvor mye og hvor lenge bør jeg bruke fuktighetskrem?

Begynte med fugtighetskrem etter en uke (som anvist), og da var det en del skorpe igjen på såret. Litt usikker på hvor lenge jeg skal fortsette..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nix. Bedøvelse er for jenter.

 

Det er for øvrig jeg som skar, ikke ble skåret i.

Jeg har også scarification :p Dog ikke så bra utført.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...