Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var det ny tatovering igjen :D

 

Det ble ryggen denne gangen... dessverre hadde jeg en der ifra før, som jeg tok på klassetur til hellas :nei:

Så han fikk jobben med å prøve å¨integrere de to i hverandre....

Når den gror ordentlig tror jeg det kan bli ganske bra. Skyggene vil hjelpe endel.

Nå er det ganske rødt der kan man si, heh..

Men jeg må nok få en til på venstre skulderblad for å "skape harmoni"

 

Anyway, her er link. 267kb stort...

 

http://home.no.net/frost11/bilder/Tattoo.jpg

 

Edit: Dette er et utrolig dårlig bilde som jeg har tatt med et utrolig dårlig kamera. Skal prøve å få ordnet et bedre etterhvert. Masse fine detaljer i ansiktet :yes:

Endret av Post_Mortem
Lenke til kommentar

Takker ;)

 

Som sagt så håper jeg på å få en til på venstre skulder som kan skape harmoni...

Tenkte noe i likheten av den jeg har på høyre (ikke samme såklart). Liksom at den prøver å komme ut av huden, mot den.... cyberhodeskallen eller hva man kan kalle den...

Gleder meg til den har grodd og det røde er vekk så man kan se ordentlig hvordan den ble :yes:

Lenke til kommentar

Flodhest: Stemmer, det er avataren min :yes: Har hatt lyst til å tatovere den lenge.

Bare ventet til rett annledning ;)

Den andre saken er noe jeg tok på klassetur til hellas for...3år siden tror jeg.

Det skal forestille en fyr som river seg "ut" av skulderen. De andre i klassen syntes det lignet en rot tho :dontgetit:

 

darkness|: Takker igjen. All ære til Kai som driver Emperial Tattoo (siden er btw under utvikling, så er ikke så mye der enda...)

Når det gjelder det du sier så kan jeg faktisk være enig med deg. Men på en annen siden så tror jeg det kan være kult å ha en annen "som vil ut" et eller annet sted på venstre skulder. Behøver nødvendigvis ikke være så symmetrisk, men da syns (iallefall) jeg at det blir litt mer helhet i alt liksom... Men kom gjerne med flere innspill :thumbup:

Lenke til kommentar

Tattoo er kult ;) Jeg har en påbyggbar Tribal sak bak på høyre skulder, som ikke er valgt ut av noen katalog eller noe, men han duden som skulle tatovere meg tegna den selv! Jeg bare sa hva jeg var ute etter og da lagde han den :D

 

Men kunne tenkt meg noe større, Trikset for å ikke bli lei tatoveringer/piercinger er å ikke se på dem så ofte!

En piercing i tunga er et ønske jeg har hatt en stund.. snart på tide!

Lenke til kommentar

Takker Bogan :D

 

Det blir nok en stund til det eventuelt blir en til bak der. Og den skal jeg tenke nøye over ;)

 

Småfix: Tattoo er kjempe kult, og veldig fint, så lenge det blir gjort ordentlig og riktig. Har jo sett noen skrekkeksempler tidligere her i tråden...

Men når man først har begynt blir man hekta! hehe :cool:

Lenke til kommentar

Hey! Noen fra haugesund her ?

 

Bare lurte på om noen her inne har tatt tatovering på "Karma Tattoo DA", ligger i

Strandgata 148

5527 Haugesund....

 

Noen erfaringer? Skal ned til Haugesund til helga, og godt med penger på konto, så jeg tenkte at det kunne passe bra med en tatovering...Det er bare snakk om en liten sak her, litt skrift elns...

Lenke til kommentar

hmm. mange som har tattovering. for min del liker jeg ikke piercing i det heletatt. men smaken er som baken ;)

 

Har tenkt i et par år om jeg skulle fått meg en tattovering. men vil helst ha en original, ikke stor og på et sted som jeg ikke ser den hele tiden. har ikke helt lyst på en over hele armen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...