Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å pierce nippelen min snart.

Så. Hvor vondt gjør det?

Har fått høre at det ikke er særlig vondt, men nekter å tro på det.

Dessuten er det vel verdt smerten.

Skal stikke innom Let's Buzz og flashe meg for Jørgen så kan han si om jeg kan / burde ta eller ei ^^

Får bli i neste uke :p

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å pierce nippelen min snart.

Så. Hvor vondt gjør det?

Har fått høre at det ikke er særlig vondt, men nekter å tro på det.

Dessuten er det vel verdt smerten.

Skal stikke innom Let's Buzz og flashe meg for Jørgen så kan han si om jeg kan / burde ta eller ei ^^

Får bli i neste uke :p

8029000[/snapback]

Det er ikke spesielt vondt, men det verker litt i puppen etterpå. Det er kjempegøy en hel måned, men så er det bare et slit. Du blir obs på piercingen hver gang du skal kle på deg, av deg eller ha sex. Det ødelegger masse, og til slutt forsvinner det herlige følsomheten du fikk da tok den. Da er det ikke gøy lengre. Er du glad i brystene dine lar du være:-)

Lenke til kommentar

Var jævlig vondt akurat når de tok den, og verket noen dager etterpå, men smerte er ikke noe en bør bruke som grunnlag for å ikke ta en piercing en har lyst på. Jeg er fremdeles meget fornøyd med min etter et halvt år, men du må huske på at det tar lang tid for en slik piercing å helbrede. Min har ennå ikke grodd skikkelig, og om jeg river i den når jeg tar på meg klær ol, så kan det gjøre vondt. Den første måneden bør du unngå å drikke alkohol, ettersom kroppen din blir uttørket og groprosessen vil gå tregere. Det rådet fulgte ikke jeg.

Lenke til kommentar

Skal på "sick of the studio 07" i sommer, og vil ha en feit metallicastjerne på brystet :p

men vil ikke ha den der for alltid, så har jeg hørt noen snakke om tatoveringsstudioer som har et tilbud der de bare maler "tatoveringen" på. Som går bort etter noen dager, eller uker, eller hvor lenge det er..

 

Er det noen som vet om et slikt tilbud i oslo?

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Skal på "sick of the studio 07" i sommer, og vil ha en feit metallicastjerne på brystet :p

men vil ikke ha den der for alltid, så har jeg hørt noen snakke om tatoveringsstudioer som har et tilbud der de bare maler "tatoveringen" på. Som går bort etter noen dager, eller uker, eller hvor lenge det er..

 

Er det noen som vet om et slikt tilbud i oslo?

 

:thumbup:

8032550[/snapback]

Er vel henna du tenker på, en form for maling hvis jeg har forstått det riktig

Lenke til kommentar
Skal på "sick of the studio 07" i sommer, og vil ha en feit metallicastjerne på brystet :p

men vil ikke ha den der for alltid, så har jeg hørt noen snakke om tatoveringsstudioer som har et tilbud der de bare maler "tatoveringen" på. Som går bort etter noen dager, eller uker, eller hvor lenge det er..

 

Er det noen som vet om et slikt tilbud i oslo?

 

:thumbup:

8032550[/snapback]

Er vel henna du tenker på, en form for maling hvis jeg har forstått det riktig

8032877[/snapback]

 

 

det er riktig :) Hvis det blir seenes ut som en vanlig tatovering så?

Endret av Ludogamer
Lenke til kommentar
Jeg vurderer å pierce nippelen min snart.

Så. Hvor vondt gjør det?

Har fått høre at det ikke er særlig vondt, men nekter å tro på det.

Dessuten er det vel verdt smerten.

Skal stikke innom Let's Buzz og flashe meg for Jørgen så kan han si om jeg kan / burde ta eller ei ^^

Får bli i neste uke :p

8029000[/snapback]

 

Ikke det at smerte har noe å si når det gjelder piercinger... Men min første kjente jeg stort sett ingenting, Fikk nesten ikke sove de to første nettene (våknet når jeg snudde meg på magen) og ble utrolig svimmel første gang jeg renset den. Nr2 var relativt vond, sov som et lam og rensing gjorde ingenting.

 

Men jeg merker når jeg sloss og kler av meg i en fei, så er den virkelig ikke noe gøy å ha! Den ene min holder på å vokse ut pga en kompis dro i den. Den andre har fått litt hard behandling, så er ikke så veldig fint. Men begynner å komme seg.

 

(...)Du blir obs på piercingen hver gang du skal kle på deg, av deg eller ha sex. Det ødelegger masse, og til slutt forsvinner det herlige følsomheten du fikk da tok den. (...) Er du glad i brystene dine lar du være:-)

8029018[/snapback]

 

Vil ikke si at den ødelgger sexen noe særlig. Men jeg bryr meg som sagt ikke så veldig mye om dem, gjør det vondt så gjør det vondt... Men man er jo obs på den. Jeg sover stort sett ALDRI på magen, kun når jeg legger meg sånn selv.

 

 

 

Btw, sov med t-sjorte den første mnd. Det hjelper utrolig mye på hvordan søvnen blir + du slipper å få blod i senga (noe som er veldig lett de første kveldene)

Lenke til kommentar
Hmm... jeg skal til Oslo på onsdag og kjøpe meg selve piercingen også skal jeg få ei venninne til å stikke hull på meg.

er det et sted hvor jeg kan kjøpe en som kanskje er litt nærme Outland?

8032143[/snapback]

 

Siden du først skal være så smart at du skal få en venninne til å gjøre det for deg, i stedet for en proffesjonell piercer, så kan du jo liksågodt kjøpe noe juggel i en leketøysforretning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...