Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fine kunst med puls :love:

men ja, hva er denne prisen da? og det er timespris eller hva?

7960076[/snapback]

 

Kunst med puls er etterhvert blitt betydelig allsidig og utfører glimrende arbeider feks både i old school og japansk. De bruker selvsagt prikketeknikken, men du vil bli overasket over hvor gode resultatene blir. Stikk innom å ta en titt i albumene deres.

 

Stemmer at de har en småstiv minstepris, og timeprisen ligger på ca 1000-1100. MEN....takstametret går ikke før du har nåla i huden. Dvs at de tegner motivet og tilpasser det NØYE på kroppen din før det koster deg en druestein. Servicen og ønsket om fornøyde kunder er optimalt....løp og kjøp...!! :thumbup:

Endret av dr Gonzo
Lenke til kommentar

Noen som vet om en tattoo vil forandre seg/strekke seg med åra? Er 17 nå, tenker på å få tatt en nå i sommer. Dersom det ikke går, får jeg ta en når jeg blir 18. Men spørsmålet mitt er, vil den strekke seg noe?

 

Ja, har vel en del å si på hvor på kroppen, og om man trener. Eller har ikke dette noe å si? Bare å fylle på igjen da dersom den blir helt feil? Trener selv, og det er dette som vil evt. sette mine planer om en tattoo litt lenger frem i tid.

 

Tenkte å kanskje ta en på ryggen, eller på overarmen (der med biceps & triceps), eller kanskje en rett med underarmen. Noen som vet om det har noe å si om jeg trener vekter, at den vil strekke seg noe?

 

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar

Mener den vil følge huden din ganske fint.

 

Men! Ny oppdatering på min kjære lille tatovering som egentlig skulle gjøres ferdig i fjor:

 

post-69839-1171836191_thumb.jpg

 

På tirsdag har jeg ny time hos Richard på Empire studio i Stavanger, kl 14.00.

 

Da blir jeg forhåpentligvis ferdig med min lille skatt :love:

Lenke til kommentar

Vel, her er min oppdatering fra i går :love:

 

Er desverre enda kke helt ferdig, men regner med at det blir senest mandag. Jeg har nå spyttet ut 6.000 for min skjønnhet :love:

 

post-69839-1172073977_thumb.jpg

 

(Dårlig bilde, skal ta et bedre når det er grodd skikkelig)

(Fy faen ... Perfekt plassering for ei kvise, midt i nakken :whistle: )

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Snip

7992969[/snapback]

 

Jeg veit dette kan virke som et ganske retarded spørsmål, men hva er egentlig vitsen med å tatovere seg når du ikke kan se selve tatoveringen? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...