Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, det blir ikke helt 100% bodysuit. Brystet og magen blir utelukket.

 

Har "hule" sirkler som går fra innsiden av armen og opp til armhulen akkurat nå. Skal ha tilsvarende "søyler" som går fra forsiden av leggen, opp på framsiden av låret, langs sidene på overkroppen og opp mot armhulen igjen.

 

Blir veldig vanskelig å forklare, så jeg snekret sammen en liten grov oversikt.

 

tattooplan.jpg

Lenke til kommentar

Jørgen: Kan du legge ut noen bilder som tydlig viser tattoveringene dine? Jeg har sett på diverse bilder av deg, men der er det du som er i fokus, ikke tatoveringene. ;)

 

Jeg har tegnet en del utkast jeg kunne tenke med å få tattovert på, men har enda ikke klart å tegne det helt utltimate, et det stråler "meg" av. :D

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Tja, det blir ikke helt 100% bodysuit. Brystet og magen blir utelukket.

 

Har "hule" sirkler som går fra innsiden av armen og opp til armhulen akkurat nå. Skal ha tilsvarende "søyler" som går fra forsiden av leggen, opp på framsiden av låret, langs sidene på overkroppen og opp mot armhulen igjen.

 

Blir veldig vanskelig å forklare, så jeg snekret sammen en liten grov oversikt.

 

http://home.no/snusk3k/tattooplan.jpg

Ah, ser bra ut =) Når blir du ferdig med dette tror du? Og hvor mye koster dette?

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Tja, vi bruker nok et par år til på å få ting helt ferdig. Armene, skuldrene og sidene av overkroppen satser vi på å få ferdig før Oslo Tattoo Convention i mai neste år. Deretter tar vi nok leggene, så ryggen, så lårene og omkringliggende områder.

 

Har betalt rundt 20-25k foreløpig, regner med å bruke iallefall 25k til, selv om jeg får ganske nice price av tatovøren min (Jannicke @ Let's Buzz).

Lenke til kommentar

Når du først skal tatovere deg så sinnsykt over hele kroppen ... skal du ikke velge noe annet enn det ørret greiene der ?

 

Kan godt hende du syns det er fint da, men jeg syns noe annet ... men spesielt var det og hadde jeg sett det i virkligheten så hadde jeg sikkert syns at det hadde vært tøft :yes:

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...