dimiles Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Kan du værsåsnill å lære deg puntum og komma? I tillegg kan du godt rette opp de verste skrivefeilene der. Jeg blir gal i hodet av å lese det du skriver "SmilOgVerGlad". :// Lenke til kommentar
SmilOgVerGlad Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 hehe, sånt e eg kje nøyen me i forum also, men viss da plage dg so kan eg vell gjera da "rett" Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 hehe, sånt e eg kje nøyen me i forum also, men viss da plage dg so kan eg vell gjera da "rett" Ja, så gjør det da? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Ja, hvorfor ikke? Jo mer vi får gjort om gangen, jo fortere blir jeg ferdig med bodysuiten min. Wow, bodysuit? Hvordan skal den bli? Vet hvordan du har på armene og bena, men hvordan skal du gjøre det på f.eks ryggen? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Har lyst på en tøff amerikansk ørn på armen jeg Eller på toppen av armen .. på skulderen eller en stor en bak på ryggen. Jeg er 16 år .. kan jeg ta tatovering da ? Har dere noen bilder av andre som har ørne tatovering ? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Det burde, etter min mening, vært 20 års aldergrense på tatovering. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Ja, det kan hende jeg angrer på den når jeg blir eldre og har litt mer vett i hode, men en liten ørn på skulderen skader ikke meg iallefall Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Tja, det blir ikke helt 100% bodysuit. Brystet og magen blir utelukket. Har "hule" sirkler som går fra innsiden av armen og opp til armhulen akkurat nå. Skal ha tilsvarende "søyler" som går fra forsiden av leggen, opp på framsiden av låret, langs sidene på overkroppen og opp mot armhulen igjen. Blir veldig vanskelig å forklare, så jeg snekret sammen en liten grov oversikt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Jørgen: Kan du legge ut noen bilder som tydlig viser tattoveringene dine? Jeg har sett på diverse bilder av deg, men der er det du som er i fokus, ikke tatoveringene. Jeg har tegnet en del utkast jeg kunne tenke med å få tattovert på, men har enda ikke klart å tegne det helt utltimate, et det stråler "meg" av. Endret 20. august 2004 av sluffy Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Tja, det blir ikke helt 100% bodysuit. Brystet og magen blir utelukket. Har "hule" sirkler som går fra innsiden av armen og opp til armhulen akkurat nå. Skal ha tilsvarende "søyler" som går fra forsiden av leggen, opp på framsiden av låret, langs sidene på overkroppen og opp mot armhulen igjen. Blir veldig vanskelig å forklare, så jeg snekret sammen en liten grov oversikt. http://home.no/snusk3k/tattooplan.jpg Ah, ser bra ut =) Når blir du ferdig med dette tror du? Og hvor mye koster dette? Endret 20. august 2004 av flodhest Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Tja, vi bruker nok et par år til på å få ting helt ferdig. Armene, skuldrene og sidene av overkroppen satser vi på å få ferdig før Oslo Tattoo Convention i mai neste år. Deretter tar vi nok leggene, så ryggen, så lårene og omkringliggende områder. Har betalt rundt 20-25k foreløpig, regner med å bruke iallefall 25k til, selv om jeg får ganske nice price av tatovøren min (Jannicke @ Let's Buzz). Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Sluffy: http://www.bmezine.com/tattoo/A40518/high/...eofhpim0902.jpg http://home.no/snusk3k/arm.jpg Endret 20. august 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) den siste linken funker ikke her Edit: der ja men skal de ringene der "under armen" fylles i? Endret 20. august 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Sånn, da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Ser ut som den ene tatoveringen har smusset av Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 er ikke det en gammel en da? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Når du først skal tatovere deg så sinnsykt over hele kroppen ... skal du ikke velge noe annet enn det ørret greiene der ? Kan godt hende du syns det er fint da, men jeg syns noe annet ... men spesielt var det og hadde jeg sett det i virkligheten så hadde jeg sikkert syns at det hadde vært tøft Endret 20. august 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Nå tar jeg ikke en tatovering for at du, eller noen andre skal syns den er kul, da. Det er ene og alene for min egen del. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 den siste linken funker ikke her Edit: der ja men skal de ringene der "under armen" fylles i? Nei, de skal være "hvite" hele veien, samme som på innsiden av underarmen. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Utrolig kule tatoveringer psilocybe synes sirkel/ørret mønsteret er kult jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå