Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke Ken fra street figher :-\ ser egentlig ingen nye bilder fra jeg så i stad.

 

Er ganske vanlig reaksjon det sikkert, heldigvis har jeg en eldre bror som er med i MC klubb og som snart er ferdig med full sleeve valhalla theme :)

 

Ja, det er Electric Linda som har gjort jobben, bilde fra facebook:

http://www.facebook.com/pages/Electric-Linda-Tattoo/5995893561?ref=ts#!/photo.php?fbid=10150099455663562&set=pu.5995893561&theater

 

og

 

http://www.facebook.com/pages/Electric-Linda-Tattoo/5995893561?ref=ts#!/photo.php?fbid=10150111871078562&set=pu.5995893561&theater

Lenke til kommentar

Etter å ha sett litt på de frister det og fortsette på min gamling sleeve, hjelper ikke at hele overarmen er planlagt og tegnet ferdig :/

forsette? har du gaming tattoo? få se? kan vi få se det som er tegnet? :)

jeg har heksene fra Zelda OOT Twin Rova :) Skal se om jeg finner et bilde

Lenke til kommentar

Helt konge! Linda er rett og slett kremen i Norge og i verdens-eliten, han som tattoverer meg er en IRL friend men han har tatt en del 2.plasser på convensions, akkurat bak Linda. :p

Men jeg bøyer meg i støvet, det er pure art rett og slett.

 

Og i tillegg, haha! Elskbar Zelda-stil, jeg var såå nære at armen skulle fortsette i samme stil bare med zelda-verden, men fant ut at det ble overkill og derfor ombestemte jeg meg fra albuen og opp.

 

Mobilen utrolig nok funka etter å ha flashet biosen så! Her kommer to nye bilder av øvre delen :)

Edit: Har skrevet Ken et sted, mente Ryu. -_-

 

http://img4.imageshack.us/g/imag0105v.jpg/

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Jeg lurer på om det finnes slike spiraler som det ble linket til noen sider tilbake her, som man får inn i "vanlige" piercinghull? Altså, type "frisørsalonghull". Jeg så nemlig ei jente som hadde det her om dagen, vet hun ikke har strukket. Men jeg har aldri bestillt noe sånt fra nettet, så lurte på om dere vet om noen bra nettbutikker?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Stemmer. ;)

 

... eller kanskje jeg er litt for skråsikker. Jeg har ikke spilt noe særlig Zelda etter Majoras Mask :hmm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Helt konge! Linda er rett og slett kremen i Norge og i verdens-eliten, han som tattoverer meg er en IRL friend men han har tatt en del 2.plasser på convensions, akkurat bak Linda. :p

Men jeg bøyer meg i støvet, det er pure art rett og slett.

 

Og i tillegg, haha! Elskbar Zelda-stil, jeg var såå nære at armen skulle fortsette i samme stil bare med zelda-verden, men fant ut at det ble overkill og derfor ombestemte jeg meg fra albuen og opp.

 

Mobilen utrolig nok funka etter å ha flashet biosen så! Her kommer to nye bilder av øvre delen :)

Edit: Har skrevet Ken et sted, mente Ryu. -_-

 

http://img4.imageshack.us/g/imag0105v.jpg/

Rått! Kor tok du den? Og kan eg spørre kor mykje du måtte ut med totalt for heile herligheten? :)

Lenke til kommentar

Halvparten er tatt hos en som heter Danila som bodde i nabolaget mitt i Skien som også jobber ved "you gotta love it" her i Oslo, der jobber en polakk som heter Greg, som er insanse flinke på linjer, de to har tatt halvparten hver på meg. :p

 

Armen min har kostet ca. 30 000 kr, MJ kostet 4K, Rocky var 7400, Joker var 3500, skullen var gratis fra Danila. :o

 

Med andre ord studentlivet har vært hardt. Men nå er jeg så og si done så det har vært verdt hver eneste øre og betale noen tusen ekstra og få noen som kan det veldig bra i og med at jeg skal ha det hele livet mitt.

Lenke til kommentar

Tror dere dette ville funket å tatovere? Tenker farger, stil, osv. Veldig lyst på en Okami tatovering, men klarer ikke helt å se for meg hvordan det ville blitt seende ut, og så vil jeg ikke kun ha ulven...

 

Bilder:

 

 

Okami%206.jpg

 

okami-beauty.jpg

 

medium_Okamicover3.jpg

 

 

 

 

 

EDIT: Må spørre om noe annet. Barberer dere tatoveringene deres etter dem har grodd? Jeg syns det ser så snodig ut når hårene på armen vokser "ut" av sleeven, så jeg barberer hele armen... :ermm:

Endret av nintendoDS
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemelding :)

Ok, tenkte plassering på skulderen og ned til rett over albuen, en slags quartersleeve blir det vel gjerne. Om jeg får plass til det da, har ikke de største armene.

Får ta med flere bilder og høre, så setter vel tatovøren sammen noe som passer. Blir nok enten janniche eller thomas på lets buzz jeg går til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...