Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halvparten er tatt hos en som heter Danila som bodde i nabolaget mitt i Skien som også jobber ved "you gotta love it" her i Oslo, der jobber en polakk som heter Greg, som er insanse flinke på linjer, de to har tatt halvparten hver på meg. :p

 

Armen min har kostet ca. 30 000 kr, MJ kostet 4K, Rocky var 7400, Joker var 3500, skullen var gratis fra Danila. :o

 

Med andre ord studentlivet har vært hardt. Men nå er jeg så og si done så det har vært verdt hver eneste øre og betale noen tusen ekstra og få noen som kan det veldig bra i og med at jeg skal ha det hele livet mitt.

Å herre...lurt å forsikre armen då, haha!

 

Kva hetter tattooshappa der du tok dei?

Lenke til kommentar

Tror faktisk jeg ville styrt unna De Freixas. Kjapt søk ga meg mer negative brukererfaringer enn positive, for å si det slik. Ikke fant jeg no egen hjemmeside heller.

 

Og You Gotta Love It i Oslo har jeg ikke hørt noe om før, og fant heller ikke noen brukererfaringer fra studioet. Men dem har en hjemmeside da, med et lite antall bilder. Skal ikke si så mye om dem da jeg ikke orket å se gjennom bildene nå :p

 

Men bortsett fra det så har du jo et par studioer i Oslo som blir anbefalt av flere enn meg her inne; Lucky 7 og Hellspawn for å nevne noen.

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar

Tony kan du like gjerne styre unna, han er veldig flink når han først jobber og han har tattovert så og si halve skien mens Danila har tattovert den andre delen, problemet er at han er for useriøs, etter fire måned da gav jeg opp da han enda ikke hadde fått til en time. Men ei kul fyr å drekke med etc. Danila er en IRL friend og han ville ikke ta meg da mario ikke var han stil (han tok solid snake dog)

 

Yougottalove it er en del av Danila og Greg, hvor greg er latterlig flink på linjer og fargerikt stil, danila er mest sannsynlig helt i toppen i Norge når det kommer til kunsterisk stil og elsker mørke elementer og han er rett og slett latterlig flink på det.

 

Studioet er dyrt, men du får faktisk det du betaler for. Dvs Yougottalove it som ligger på skippergata i Oslo.

Lenke til kommentar

Tony kan du like gjerne styre unna, han er veldig flink når han først jobber og han har tattovert så og si halve skien mens Danila har tattovert den andre delen, problemet er at han er for useriøs, etter fire måned da gav jeg opp da han enda ikke hadde fått til en time. Men ei kul fyr å drekke med etc. Danila er en IRL friend og han ville ikke ta meg da mario ikke var han stil (han tok solid snake dog)

 

Yougottalove it er en del av Danila og Greg, hvor greg er latterlig flink på linjer og fargerikt stil, danila er mest sannsynlig helt i toppen i Norge når det kommer til kunsterisk stil og elsker mørke elementer og han er rett og slett latterlig flink på det.

 

Studioet er dyrt, men du får faktisk det du betaler for. Dvs Yougottalove it som ligger på skippergata i Oslo.

Huff nå blei eg usikker...det er ei tattoo sjappe i Porsgrunn då (http://www.whitetrashtattoo.no/Home.html). Er det bedre å gå for den?

Eg har forresten time med Tony 19 April. Men du meiner han ikkje er noko flink?

Lenke til kommentar

Den i Porsgrunn har dårlig rykte, og jeg har selv stikket innom der og sett ting jeg ikke burde nevne her, da jeg har ingen interesse av å hetse hverken den ene eller andre men av det jeg har hørt ville jeg ikke tatt Porsgrunn, men for alt det jeg vet, kanskje studioet har endret seg siden sist og blitt bedre.

 

Nei nei, Tony er veldig flink han, Danila er bare bedre mener jeg. Greia med Tony var at han var temmelig useriøs før basert på min egen erfaring, men dette var to år siden så jeg går ut ifra at han har skjerpet seg da du faktisk har time med han, jeg gav jo opp etter fire måned med å få time.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Ok, takk for svar!

Då trur eg at eg beheld den timen der, då eg ikkje orkar å reise til Oslo eller liknanden for ein så lite synleg og liten tatovering. Hadde eg skulle hatt ein slik du heve på armen, er det klart eg hadde gjort det.

 

Du veit ikkje om Jarle, eigaren av sjappe er bedre enn Tony? Blei litt usikker på kven av dei som skulle tatovere meg no..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...