Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tok piercing i tungen 23 oktober i år, som nå er omtrent 3 måneder siden, har gått greit, har vondt under tunga der med piercingen avog til, og nmå i det siste er det vondere en vanelig, er dette normalt eller kan det være noe farlig. Jeg er hoss mormor og det er jo stengt i butikker frem til 3 juledag, så får ikke kjøpt skjikkelig munnvann, så bruker bare vademecum. Er redd for at jeg har fått betennelse. Jeg begynte å få vondt etter at jeg byttet til den gamle lange stanga siden kulene på den andre jeg har er så store. har tenkt å bytte så fort butikken åpner så jeg får kjøpt meg ny stang og kuler, men er så beskymret for at noe er galt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Har du hatt munnsår eller lignende, vondt i halsen og slikt de siste månedene? Dette pleier jo å være til dels vanlig for denne årstiden og kan resultere i såre munnpiercinger. Har selv opplevd dette, men som oftest skal det ikke mer til enn normal munnhygiene og tid for at problemet går over.

 

Skyller du med ren vademecum? Slutt med det. Om du må, bland den ut med vann. I seg selv er den alt for sterk for piercinger og vil trolig drepe både gode og vonde bakterier du har i munnen. Om du kan, bytt til den gamle stanga og nøy deg med at kulene gjerne er litt for store. Det lange smykket bør vel strengt tatt kun gås med så lenge tunga er hoven, ellers er det meg inneforstått for langt og bør droppes. Lykke til videre, hold oss gjerne oppdatert med hvordan det går. :)

Lenke til kommentar

Noen som kjenner til Midgardsormen Tattoo på Bryne og kan fortelle? Vurderer en tur innom der, men Facebook-siden er nesten død, hjemmesiden er ikke oppdatert på omtrent et år og de svarer ikke på mail. Blir litt skeptisk. Skulle tatt en tur innom, men åpnngstidene er sånn at jeg må vente til jeg har en fridag midt i uken.

Lenke til kommentar

Tenker på min første tattoo om dagen

 

tatoveringen skal være en halv-sleeve, og ska inneholde en panda, basert på

ulike grunner.

 

noen som har formeninger ? anbefalte artister ? holder for tiden til i Bergen.

mitt ønske er å finne en artist som kan lage en tattoo i øversteklasse , som

kan gi meg en tatovering som artisten selv kunne brukt som en premie tattoo,

om dere skjønner hva jeg mener.

 

jeg har funnet noen eksempler på panda-tatoveringer, men tror jeg liker denne

stilen og kvaliteten best

post-179359-0-11434300-1293993061_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det er også et alternativ ja, men lurte nå først og fremst på den på Bryne da:).

Det er kanskje ønsketenkning å tro at noen her i tråden tilfeldigvis skulle hatt erfaring med et studio som, ut i fra det du beskriver, like gjerne kunne ha lagt ned for alt du vet? Hadde jeg vært deg hadde jeg hørt med Solid eller Leading Light i Stavanger. Med både død FB-side, flere år gammel nettside og ingen svar på mail er iallefall i mine øyne et tegn på lite engasjement og da gjerne liten popularitet og gjerne laber kvalitet som et resultat av dette.

 

Men det er bare mine tanker, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...