Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Da de var over dobbelt så store var dagene i etterkant som jeg syns var det verste...for samme hvor løs skjorte jeg hadde så var det ømt.

JEg skal ta de igjen for jeg syns det var en plass som jeg ikke kjente noe på og jeg syns det er fint.

 

Uansett Glimti så skal man ikke vile på andres erfaringer når man selv prater utifra erfaringer:)

 

Såklart tviler man når det er EKSTREMT, men tenker nok det er flere i verden som har opplevd og få folkevogn-brystvorter :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mrbjoern sin ble kjempestor, og han har en upiercet så man ser forskjellen VELDIG godt. Personlig var det ingen forskjell mellom mine (ikke merkbar, i hvert fall) da min brystvortepiercing var ferdiggrodd, ikke en gang de "vanlige" 10% for jenter.

 

Edit: Så all in all kan man anta at ja, som alt annet når det gjelder smerteterskel og kroppsreaksjoner på piercinger og alt i den gaten der, så er det individuelt. Vi kan kun dele erfaringer, ikke tilby en fasit. Vi kan si at "vanligvis vil størrelsen øke så og så mye, men det varierer en del fra person til person", vi kan ikke si at Soppen sin kropp REAGERTE FEIL så lenge piercingene ikke grodde ut.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Uff, Glimti..hvorfor er du så tørr :(

 

Nei, hvorfor skal man ikke anbefale piercing i brystvortene.

Er fint og man kan også få bedre følelser i brystvortene( Som vi som har et seksuelt liv for diskutere )

 

Ingen grunn til ikke å ta det nei. Et stikk, litt ømt og så er det gjort. Selv har jeg vannrett med ring i den ene og loddrett med stang i den andre. Byttet ut de vanelige, kjedelige kulene med noen borr og en hodeskalle.

Endret av Glimti
Lenke til kommentar

Jaja, da fikk jeg ørene opp i henholdsvis 8&10 idag. 12 er målet, regner med at begge øra er på 12 ila feb-mars. Fikk nemlig en søt pakke fra crazyfactory, med endel greie plugger og utvidere.

 

Noen andre fine plasser å bestille plugger fra?

 

Og en ting til, jeg er fan av organisk materiale, men ønsker noen tunneler i metall, er stilig å variere litt. Men hva slags metall bør jeg velge? Og hvordan kan jeg stole på at det er det metallet?

Lenke til kommentar

Hvordan er det å ta piercing i tunga?

 

For meg, FRYKTELIG! De sier at det er en piercing som vanligvis ikke gjør spesielt vondt, meg fyyyy..... jeg hadde ALDRI gjort det igjen! Litt rart, siden jeg overhodet ikke kjente stikket da jeg tok i navlen, og kjente ingenting etterpå heller. Leppe og nostril og hva som helst i øret, søndagstur i skogen. Men tunga....... ELSKER den piercingen, det er favorittpiercingen min, men om den skulle gro igjen av en eller annen grunn, tar jeg den IKKE om igjen :(

Lenke til kommentar

Satser på en 10-timers økt under Tatto-con. i Mai ihvertfall :love:

Ferdig med kuren til da så feire med litt nåler osv. :whistle:

Blir det med Vic på armen da? :D Jeg skal komme og fylle rommet med misunnelse. Har ikke råd til han i år... Får kanskje skrapt sammen litt penger on the side til en liten miniblekkflekk :w00t: om jeg er heldig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...