Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en 17 år gammel gutt som alltid har vært fascinert av tatoveringer og piercinger, synes det er utrolig stilig og vakkert på mange.

 

Lurte på om jeg skulle skaffe meg noe smått, en ring i leppen f.eks. Høres det ut som en god idé? Har ingenting fra før men har lenge tenkt på å skaffe meg noe. Hvor i Bergen burde/kan jeg skaffe dette, og hvor mye det vil koste? Jeg ser at man kan skaffe ring i leppen på noe som heter Leading Light, til 550,-.

 

PS: Om det var mulig kunne jeg godt skaffet den i morgen, før nyttårsaften ;P Takker for svar!

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Om det er en god idé eller ikke er opp til deg selv.

Liker du tanken og mener at det ser bra ut på deg - go for it!

En må begynne ett sted, tross alt. Bare aldri gjør det for andre enn deg selv. Det er skitviktig.

 

Leading Light er helt safe. Så fremt jeg vet er det i alle fall fint lite å utsette på det de gjør.

 

Edit:

Daium Torger, der slo du meg med "et kløyva fetthår", som det heter i Lofoten. 8)

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Har sett noen fine "saker" pga. at de ikke klarer og la være og drikke ( som søren meg ikke skulle være noe problem i utgangspunktet og så kjefter man på knarkere...ja, verden går snart under )

 

ELLER bare vente til etter nyttårsaften;)

 

Men tar du hull i tunga eller generelt en plass som kommer i kontakt med det du drikker så bør du ikke drikke alkohol...hvis du skal drikke så kjøp deg en kanne heimert og gjør det sikkelig :thumbup:

 

Milanjo kom med punktumet

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...