Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Går det ikke an å oppdatere førstepost med gode studio i Oslo, Trondheim, Bergen, Stavanger osv? Jeg blir litt lei av å lese de samme spørsmålene om og om igjen...

 

Det hadde vært lurt, har tatt 2 tatoveringer nå, tok en på nyttårsaften som var og en tribal for ca 3-4 mnd siden. Er kjempe fornøyd med begge, tok den nye i london og den første i Hellas, sjekka ut studioet hans først og han var en veldig flink artist.

 

Men har hørt mye skryt om Odins merke fra venner osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her har vi problemet med å legge opp anbefalte studioer i førsteposten. Folk har veldig forskjellig standard, og (vanligvis) liten kjennskap til andre tatovører enn dem i hjembyen. Mye av kjennskapen er også andrehånds, fra venner og kjente.

 

Men, hvis folk gidder, så lag gjerne en liten liste over studioer du kjenner personlig til og kan anbefale, navnet på byen og link til websider med portefølje.

Lenke til kommentar
Her har vi problemet med å legge opp anbefalte studioer i førsteposten. Folk har veldig forskjellig standard, og (vanligvis) liten kjennskap til andre tatovører enn dem i hjembyen. Mye av kjennskapen er også andrehånds, fra venner og kjente.

 

Men, hvis folk gidder, så lag gjerne en liten liste over studioer du kjenner personlig til og kan anbefale, navnet på byen og link til websider med portefølje.

 

Det hadde vært supert å fått til det i førsteposten!

 

1.hånds fra meg: oslo- hellspawn- bra-black/grey og asian

oslo- bodyart- ræva-alt

 

Fluesopp snakket om å lage en liste en gang..kommet noe lenger?

Lenke til kommentar
Linn begynner forsåvidt også å bli ganske bra, men hvis du skal ta noe stort, hadde jeg ventet på Elton ;)

Hva skal du ta forresten?

 

Har et motiv i hodet som virker veldig rått, men det spørs om det kan fås ned på huden med nok detaljer, samtidig ikke for mye, slik at det holder seg.

 

Det er et veldig postapokalyptisk motiv, litt dystert greier faktisk. "Passer ikke meg" vil nok de fleste si, men jeg synes det virker rått.

 

Tenkte meg en person som står bortover en vei som fører til en port til en by, hvor det står på porten "city of uncertainty", i russisk. vil vel ha russisk fordi det virker så "tsjernobyl" :p. er iaffal noe sånt jeg tenker. Landskap i rundt skal jo helst vise at alt er litt postapokalyptisk. Dumt jeg ikke kan å tegne selv! Må vel ta jobben hos elton ja, og se hva de kan få til av tegninger! Sånn jeg tenker den er den iallefall sykt digg og orginal så vidt jeg vet!

 

Kan sikkert trekke inn litt miami ink fakta og, ved at det betyr at vi ikke vet hva fremtiden bringer eller noe sånt :p

Lenke til kommentar
Men har hørt mye skryt om Odins merke fra venner osv.

 

Odins merke har ikke jeg god erfaring med, og de vennene mine som har tatt der har ikke noe supert resultat. LAng ifra det dårligste, bare ikke veldig bra. Renslig er de derimot, det skal de ha.

Hvordan da? Dårlig fylt liksom? :/ Skal ha med ei jente på et tattoo studio og skal lage opp en tattoo fra et bilde, trenger ett studio som har en bra artist og som gir gode resultater, jeg har ingen erfaringer i norge så noen som har noen tips? Bor ca en time fra Oslo så området rundt der passer best.

Lenke til kommentar

Dårlig fyll på min blant annet. Genrelt dårlig fantasi på Glenn, mye det samme om igjen. Han hadde en tegner før i tiden som var grisedyktig, men han jobber ikke der lenger.

 

En time fra Oslo er vel ingen hindring fra å dra til Oslo, er tross alt noe du skal ha resten av livet. Hvilken sjanger har du tenkt deg, så kommer det nok gode anbefalinger fra de som bruker stuidoer i Oslo.

Lenke til kommentar
Dårlig fyll på min blant annet. Genrelt dårlig fantasi på Glenn, mye det samme om igjen. Han hadde en tegner før i tiden som var grisedyktig, men han jobber ikke der lenger.

 

En time fra Oslo er vel ingen hindring fra å dra til Oslo, er tross alt noe du skal ha resten av livet. Hvilken sjanger har du tenkt deg, så kommer det nok gode anbefalinger fra de som bruker stuidoer i Oslo.

 

Ja mener i oslo og rundt liksom, jeg bor på hadeland

Lenke til kommentar
Jeg har hørt mye godt om Jimmy på Hellspawn og folka på Lucky 7.

Nå er jo Oslo Ink oppe og går, så kanskje du kan få til en time med Electric Linda? :)

Nice, tar dem "drop inn" kunder der? eller må man sette av avtae god tid på forhånd osv?

Endret av Jimmarn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...