Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg urolig!

 

Iløpet av natten har den ene flippen min hovnet opp til nesten det dobbelte av normalt, jeg tok (2mm) ringer i begge for litt over en måned siden. Den er skikkelig stramm og hoven og veldig øm. Jeg har vasket den godt og forstår ikke hvorfor dette har skjedd.

 

Kan det være lurt og ta ut ringen fra øret ?

Lenke til kommentar

Har nettopp tatovert meg i syden, vet det er dumt, men tok sjansen.

Har skrevet navnet mitt i old english font på underarmen.

 

Tok den 26.des, så er ikke helt ferdig grodd enda, og har fortsatt litt rur igjen som holder på å løsne. Men jeg ser at der det ikke er rur er tattoveringa nærmest blå (ser ut som en tatovering jeg har hatt i 10år liksom. og jeg så at han ikke brukte blåfarge :p ), og noen plasser mangler det bittelitt farge (kan se ut som der er veldig dårlig fargelagt).

 

Er dette vanlig? Vil det bli bedre når alt er ferdig grodd? Eller ble dette rett og slett fiasko? Greitnok at jeg kan få en norsk tatovør til å gå over tatoveringen igjen.

Lenke til kommentar
Du må rett og slett vente å se til den er 100% grodd. Du får ikke gjort noe med den før det uansett.

Ja sant det. Ser ikke helt bra ut nå. Fargen minner litt om tatoveringen til pappa som han tok i sin tid. Og litt av tatoveringen er gjennomsiktig, men det ser ut som om det er tatovert der likevel.

Men men, for bare vente å se. Bor i Trondheim så er ikke langt unna nærmeste tatoveringssjappe om jeg må legge på litt farge

Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer med Flaming Heart Tattoo i Trondheim? Har sett spørsmålet engang før her men ikke noen svar. Uansett, hvordan ser arbeidet deres ut?

 

http://www.flaminghearttattoo.no/index.php?page=gallery

 

Er ikke så god på å se sånt. Om jeg skal ta tattisen jeg har tenkt ut så er det greit med kvalitet :p

Elton er flink, men vær forberedt på å måtte vente en stund, siden han som oftest er fullbooket.

Linn begynner forsåvidt også å bli ganske bra, men hvis du skal ta noe stort, hadde jeg ventet på Elton ;)

Hva skal du ta forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...