Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Synes Stigma-duden sitt arbeid så brukbart ut, jeg. Siden var lettere å navigere rundt på enn Studio Z sin og.

 

Glimti: Ja, folk har konsentrert seg om artister i Bergen og Oslo fordi vi ikke snakker om Solid og Marius hele tiden, derfor er det bra at du kommer med saklige innspill og tar en kikk på bildene hans. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Glimti: Ja, folk har konsentrert seg om artister i Bergen og Oslo fordi vi ikke snakker om Solid og Marius hele tiden, derfor er det bra at du kommer med saklige innspill og tar en kikk på bildene hans. :)

 

Jeg har ikke kritisert Solid eller Marius Meyer som jeg regne rmed at du mener. Jeg bare hintet til at folk her i tråden stort sett vil anbefale Oslo eller Bergen. Nå fant jeg heller ingen link å sjekke.

Lenke til kommentar
Har aldri hørt noe annet enn negativt om stigma når det kommer til tatoveringer...

De er visst flinke på piercing riktignok

(det er de samme som hold på i Tønsberg som nå er i Horten ikkesant?)

 

Hva var negativt? Ja, tror det var han som var i Tønsberg. Mer enn det vet jeg ikke.

 

Glimti, Stigma.no stod i første posten min og i quoten. Dra helt til Bergen for en tattovering lar seg ikke gjøre for min del. Oslo lar selv heller ikke gjøre grunnet jobb og familie.

Lenke til kommentar

Et par spørsmål til folk som Penis Trygve og psilocybe som har store utvidelser i øret samt scarification:

 

Hvor store hull hadde dere før dere begynte å sove uten pluggene? Og lukker i hullene seg litt i løpet av natten?

 

Og hvor lenge holder egentlig merkene fra scarificationen seg røde? Mine er røde fremdeles og ser ikke ut til å falme med det første. Utrolig kult at det synes så godt, men er litt spent på å se det endelige resultatet.

Lenke til kommentar

Sover med beintunneler hele tiden, ser ikke noe poeng i å ta dem ut når de er såpass komfortable som de er. De er 25mm, og jeg har godt med luft mellom smykket og huden, så å gå uten dem et par dager tror jeg ikke ville vært noe problem.

 

Farge på arr er det ingen fasit på. Noen vil ha rødere arr enn andre, og noen vil få blekere arr fortere.

Lenke til kommentar
Et par spørsmål til folk som Penis Trygve og psilocybe som har store utvidelser i øret samt scarification:

 

Hvor store hull hadde dere før dere begynte å sove uten pluggene? Og lukker i hullene seg litt i løpet av natten?

 

Og hvor lenge holder egentlig merkene fra scarificationen seg røde? Mine er røde fremdeles og ser ikke ut til å falme med det første. Utrolig kult at det synes så godt, men er litt spent på å se det endelige resultatet.

 

Du spurte ikke spesifikt meg men jeg kan svare også. Jeg har 14mm nå og sover uten plugger. Jeg lot det gå ca en måned på den størrelsen før jeg begynte uten.

 

Om morgenen ( sover rundt 8-10 timer ) får jeg de rett inn igjen etter en varm dusj.

Lenke til kommentar

Sover uten hver natt, men det er mest fordi jeg ikke ligger behagelig med hodet når de er i. Når jeg strekker har jeg de i 3-5 dager før jeg sover uten. Men jeg pleier å teipe da, så er sjeldent noe stress.

Nå har jeg har jeg downsiza til 46 igjen (mest pga kulda). :)

edit: .. fordi jeg fryser mer av plast og metallsmykker, enn i som er organiske.

Endret av Penis Trygve
Lenke til kommentar

Takk alle sammen. :D Utvidet selv fra 16 til 18 mm. i går. Målet mitt er 20 mm. så det er ikke langt igjen. :D Har selv aldri tatt de ut om natten og det er først og fremst fordi jeg har vært engstlig for om de vil få problemer med åå gå innigjen neste morgen. De forrige tunellen jeg hadde gikk ofte ut om natten. Det har skjedd med flere av de pluggene jeg har hatt, men nå sover jeg veldig urolig da. Er det mest når de er veldig store at det er problemer å sove med?

 

Takk for svaret om arrene også. Håper iallefall at det blir kraftige arr utav det.

Lenke til kommentar

Hun hadde sikkert vært kjempesøt uten alt det krøllet der i fjeset..

 

Jo, er alltid litt kjedelig å gå ned i størrelse. Bruker like lang tid som alle andre på å strekke opp igjen, om ikke lenger. Stresser aldri med strekkinga. Litt gøy å bruke smykker jeg ikke får brukt fordi de er for små ellers da. Men nå dater jeg en som strekker, så jeg blir nok kvitt de. :)

Lenke til kommentar

Ansiktstatovering er jo digg da! :D:thumbup:

 

Skjønner godt at du ikke stresser. har hørt nok skremselshistorier om det.

 

Og for en som deg som har så mye forskjellige smykker så forstår jeg at det kan være gøy å gå tilbake å prøve litt gamle ting ja. Husker du la ut et bilde av smykkesamlingen for en god stund siden og det var mye forskjellig der.

 

Antar det har kommet mye nytt siden sist gang!? ;)

Endret av Glimti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...