Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Blir vel hos Bo det her :p

Jeg anbefaler deg virkelig å bestille time på et skikkelig studio, så du ikke går i fella som så altfor mange andre har gjort før deg.

 

Vent til Fluesoppen/Amanita logger på, så skal du ihvertfall få se at jeg ikke er den eneste som har gode ord å si om Lucky 7 :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da er jeg ferdig med litt av outlinen av resten av armen^^ mye igjen, stor arm :p Har forøvrig en tiger på undersiden der men gidder ike å stresse med bilde. samme stil hele arma.. så å si. Fortsatt lærlingen som holder på. Den tribal greia skal vekk^^

IMG_0689.jpg

IMG_0690.jpg

Har 2 sessions til denne mnd. blir vel ferdig i slutten av februar med den armen. Alt skal dekkes.

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar
Er mulig folk har sett den før mens synes denne var stilig:

 

Har sett den før. Den har vært postet for lange tider siden her i tråden, men hadde faktisk glemt den fullstendig. Bra motiv ja og bra utførelse. :thumbup:

 

Skulle jeg hatt et motiv som så ut som om det kom ut av armen skulle det vært knokkler.

 

Ja jeg er fornøyd så langt iallefall med det han har gjort på meg. Men en fullsleeve tar mye lenger tid enn det jeg hadde trodd asså:p

 

Kult. :D Ser strålende ut det der selvom det er en lærling.

Lenke til kommentar

Let's Buzz er virkelig flinke tatovører ihvertfall og vil tro at piercingtilbudet der er like godt ;)

Og foreldre har vel noe å si, med tanke på at du er under 18.

Men jeg tok piercing i leppa selv som 16åring. Eller, ikke selv. Men du skjønner hva jeg mener.

Mora mi tok det rimelig greit selv om hun i utgangspunktet var imot det fra starten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...