Gå til innhold

Sons of Anarchy - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt greit. Ikke noe å løpe etter.

Ville heller flytta på rumpa mi å få sett The Shield hvis du er SoA-fan og enda ikke har.

Shield skal eg se, såg ferdig SoA rett før fagprøven, og trur ikkje det er ein god ide og begynne på shield på kvelde nå under fagprøven.

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Falt ut av S05 etter episode 3 denne gangen grunnet jobb å gikk litt i glemmeboken frem til i går.

Så ep 1-10 i går og 10-13 i kveld. SOA begynner å bli farlig nærme min favoritt serie noensinne!

Men må si min favoritt scene/sitat er ep 1 eller 2 når Happy sier "Angry pirates?" hahaha.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ferdig i kveld! Vi sparte hele sesongen til den ble ferdig denne gangen, men ikke tid til å ta den før jul, så ble nå.. så den på noen få dager! :)

Må si at denne sesongen hadde mye futt i seg! Kongeserie!

• 4 uker senere...
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Er godt i gang med å se hele SOA en gang til. Mange små detaljer jeg har glemt gitt. Synes faktisk serien er enda bedre nå. Trist at det bare er 2 sesonger igjen, men har han fortalt historien så har han fortalt. Sutter dukker garantert opp med noe nytt

Skrevet

Er jo seriøst snakk om prequel-serien, men Sutter begynner å bli sliten så kommer til å ta et års pause fra SoA etter sesong 7 og serien er ferdig. Kanskje også jobbe smått med Diva. Killer. Clown.

• 2 uker senere...
Skrevet

HOLY FUCKING FUCKITY FUCK!

Satt og lurte hele episode på hva som var greia med den guttungen. Så ikke for meg det som skjedde på slutten der.

Skrevet

Ble veldig overrasket selv over hva som skjedde med den gutten. Utenom det så var det en veldig rolig sesongstart i mine øyne, ingen "dæven jeg gleder meg til neste episode"-følelse, men jeg blir jo å følge med videre likevel.

Skrevet (endret)

Kim Dickens er garantert MILF.

Gøy å se nok en Deadwood-veteran til serien. Helt grei sesongstarten, men gulltiden til SoA er over for min del, men fremdeles en ganske grei serie. Bedre enn f. eks Dexter nå.

Endret av Maury

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...