Gå til innhold

HP-inntreden kan starte priskrig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge man bare kjøper maskin (og eventuell skjermkortoppgradering) fra Apple og heller kjøper harddisk/ram fra andre butikker er det ikke så veldig mye dyrere å kjøpe Mac enn andre merker.

 

Da jeg kjøpte Mac Pro i 2006, kosta den omtrent det samme som om jeg skulle ha satt den sammen selv. (Selvbygg var uten software though) Har ikke sjekka hvordan det står til nå, men skal ikke forundre meg om Mac Pro fortsatt koster omtrent det samme som selvbygg.

 

edit: blir jo litt offtopic det her da...

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

"Mini-Note ble først annonsert i april med VIA C7-M ULV (1,2 GHz), men ble denne uken oppgradert til Intel Atom N270 (1,6 GHz). Prisen ble også senket med 100 dollar."

 

Er dette korrekt da? Mini-Note består vel som før med VIA cpu mens de altså nå lanserer ytterligere en modell som kalles Mini 1000? Mini-Note 2133 får man også med C7-M på 1,6 GHZ. Er vel den som stort sett tilbys her til lands uten Linux, men med VistaB, 2GB ram, 120GB hdd osv.

Lenke til kommentar
HP leverer alltid bra, kanskje jeg skal kjøpe en nett-pc alikevel?

 

Hvis prisen er så lav i Norge da.

 

 

Mine siste 4 pavilion maskiner har alle hatt et kritisk problem med overoppheting.

Får håpe de klarer å lage en maskin som takler å være under load i mer enn en time uten å skru seg av og være varm som en kokeplate.

Lenke til kommentar
"We don't know how to make a $500 computer that's not a piece of junk".

 

HAHA. De mener vel "We don't know how to make a <<insert random price tag here>> computer that's not a piece of junk".

 

Haha den likte jeg!!!

 

Da har jeg bestemt meg at en slik en må jeg skaffe meg. Jeg har ventet så lenge på at noe annerledes skulle komme på markedet. Men alle har det samme. Endelig en netbook med bedre skjermoppløsning og stor nok skjerm. Og det beste av alt, man kan faktisk skru av touchpadden (i følge en eller annen post jeg leste her), bra så den også ut! Å vente lenger er å bare dra ting lengre. Jeg trenger sårt en skrive sak på universitetet. Synd jeg solgte min Asus EEE 701. Var tøft å være blant topp 20 i Norge med en slik sak =P

 

EDIT:

 

De har satt den ned til 1024*600.

 

FYTTI MANKEN ?)/(/%!?¤)/!?!!!!!! BRENN!!!!!!!!!!!

Endret av nadezico
Lenke til kommentar

Huff...monopolkortet igjen... Apple har enerett på å bruk OSX på sin maskinvare, men det betyr ikke at du ikke kan kjøpe en annen maskin med et annet OS. Akkurat som at Cola har enerett på å tappe Coca Cola, men man kan fortsatt få kjøpe Pepsi.

 

Jeg har forøvrig aldri hatt problemer med min Apple-hardware, så at de er "a pice of junk" er jeg ikke enig i.

 

Kan være tildels enig i at App-store-begrensningene er tullete though.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...