Gå til innhold

iSPY - bør få egen mappe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns iSpy i det store og hele er unødvendig copy/paste som spammer ned forumet. Det er jo bare å følge med på Autoblog.com og WorldCarFans.com for å lese nøyaktig det samme. Men er enig i at det kunne bli gjort til artikler på Amotor.no, der skjer det jo null og niks fra før av.

Endret av Magnum p.i.
Lenke til kommentar

Vel, denne diskusjonen er tatt før, og vet ikke hvorfor de ikke vil flytte det i eget sted.

iSPY holder nå på 3 forums.

 

Her, hvor jeg startet det, og Belowtopsecret.com (Søsterside til konspirasjons siden AboveTopSecret.com) samt bilforum.moo.no som det ble invitert til.

 

For meg så er det ett fett hva Diskusjon.no bestemmer seg for, da iSPY bare blir større og større med tiden.

Lenke til kommentar

Er bare at de legger seg blandt mange andre tråder, så man må alltid luke vekk disse spy trådene før man kommer til de andre trådene.. Er dessuten bare viderelinking.. Folk som er interessert klarer vel utmerket godt å gå inn på denne siden selv? Jeg gikk inn på diskusjon.no for å lese i bilforumet, ikke for å lese ispy saker..

 

Om denne typen innlegg kunne fått sin egen mappe, så hadde saken vært løst..

Lenke til kommentar

Ikke alle er like flinke i Engelsk som deg, dette er en måte og få frem nyheter om kommende, og eksisterende klassiske biler på Norsk, effektivt og diskuterbart.

 

Jeg er sikker på at du kan få fikset ett filter på noen måte som luker ut iSPY trådene, send en note til administratorene om det.

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
For meg så er det ett fett hva Diskusjon.no bestemmer seg for, da iSPY bare blir større og større med tiden.

Bare litt konstruktiv kritikk for å unngå at hele forumet blir forsøplet: Post kun nyheter som har en viss nyhetsinteresse for oss.

 

Ting som dette er temmelig uinteressant for oss, men har sett at du med jevne mellomrom poster det likevel:

 

- xx lanserer en helt standard kjedelig bil, på et helt annet marked enn Skandinavia.

- xx tilbakekaller biler som aldri har vært solgt i norge, ergo uinteressant, med mindre antall biler er så høyt at det er veldig dramatisk for produsenten.

- andre ting som strengt tatt ikke er veldig interessant for oss som bor i Norge.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Hvorfor det? amobile har jo artikler om mobiltelefoner som kun er for det japanske markedet f.eks.

Det burde såklart være en egen underkategori for ispy, men å begynne å begrense hva slags biler de skal skrive om er bare idioti.

Hvem skal bestemme hva som er interesant for oss forum brukere? Du ønsker ikke biler som kommer på det amerikanske markedet, faksen vil ikke ha "kjedelige biler" osv osv. Blir jo et helvette å tilfredstille alle.

 

Få mods til å lage en underkategori, så kan de som ønsker gå inn der og ble seg igjennom og diskutere rykter osv.

 

Jeg for en henger ikke på de andre bilforumene, så synes det er greit å kunne titte innom og f.eks se på noen nye biler.

Lenke til kommentar

Da kan vi jo si det samme om alt på dette forumet. "Folk kan bruke google da vel", engelsk er jo ikke noe hinder for noen mener du vist.

Ellers så er det jo gjerne hentet fra andre sider det meste som blir skrevet om på dette forumet, kanskje vi bare skal legge det ned, lage et url link arkiv i stedet, tenker det blir en bra løsning. Slipper man sånne dumme ting som diskusjon osv, blir jo bare bråk av sånt.

Lenke til kommentar

Du gjør dette veldig vanskelig..

 

Skal noen begynne å sette inn linker å tekst fra alle verdens websider på forumet??

 

en blir veldig lei av det til slutt... er jo bare videreformidling av informasjon..

 

Er det så vanskelig å lage et subforum for denne typen innlegg?? Folk kan jo unne seg et ekstra klikk liksom..

 

Om jeg hadde begynt å sette inn linker fra VG-nett bil og motor hele tiden på forumet, så hadde det vært helt jævlig å bla seg gjennom..

Lenke til kommentar

Nå var det vel strengt tatt du som sa de som ønsket å se på ispy kunne gå inn på websiden selv.

Og ispy trådene jeg har lest i, har det ikke vært videre linking, men mye informasjon og bilder om bilene.

Hva er galt i at dette blir skrevet inn på norsk for forumets brukere?

Og nå er det et subforum vi ønsker, så ja, hvor vanskelig er det egentlig.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...