Erlendz Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Synes fiendene tåler litt mye, men det er jo bare å finne seg i det. Synes ikke det er ødeleggende for opplevelsen. Det som derimot er direkte ødeleggende for opplevelsen er hvordan fiendene bestandig skal hoppe i en bil med engang de ser deg. De gjør dette uansett om det er noen som kan ha skyteplass i bilen eller ikke. Virker som om de tror de har større sjanse for å drepe deg ved påkjørsel enn ved skyting. De er forøvrig også ganske flinke til å kjøre på hverandre. :\
gummitarzan Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 For å sammenligne det med RL, du er ganske død av et skudd på overkroppen, ikke instant, men etter ikke lang tid. Tja, kommer helt an på hvor kula treffer det. Rapperen 50 cent ble vel truffet 9(?) ganger, og overlevde. Et medlem (eller nært familiemedlem, husker ikke helt i farten) av b-gjengen ble skutt i hodet på gardermoen for noen år siden, og han overlevde han også. Blir du skutt med en helmantlet kule, og har flaks, går den rett gjennom kroppen uten å gjøre noen livstruende skade.
Psykake Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Syntes ikke det er et nevneverdig problem. Det gjør det litt mer utfordrende. Til dere som syntes de tåler for mye: Hvis du noengang har skutt med en g3 (ag3) så vet du hvor mye kraft det er i en 7.65. Så da holder det med 1 skudd i magen og kulen vil flerre i stykker det som er. Eller et skudd fra kneet og ned vil mest sannynlig dele beinet i to. Så for å ikke gjøre det kjedelig har man latt de tåle litt mer! Det er tross alt et spill. For mye realism er ikke kult, da krig i real-life ikke akkurat er noen fest.
Wartom Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Hadde dette spillet vært realistisk hadde du sansynligvis ikke kunne skutt med den armen du plukket kulen ut av på flere måndeder om den i det hele tatt leget seg.
konduktans Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Sant nok. En ting jeg savner i nesten samtlige spill jeg har opplevd den siste tiden er at bein og slikt detter av. Hadde gjort det morsommere. Spesielt når man leker med macheten
Psykake Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Du får investere i sof payback hahaha Endret 31. oktober 2008 av Neptjune
micros43 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 (endret) Tull og vas dere... Hitboxene fungerer utmerket! og jeg liker det. Spillet er også flott, men noe som jeg ble negativ til var musebevegelsene faktisk. jeg synes det er vanskelig og "sikte" nøyaktig. og det trekker ned, men tastatur oppsett osv. fungerer også bra. Bra jobba EA Endret 1. november 2008 av micros43
-sparks- Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 (endret) Det er Ubisoft canada som lager det så vidt jeg vet, EA er ikke involvert. Men det er lett å blande sammen Det irriterer meg også at folk nærmest går rundt som zombier og skyter helt nøyaktig på deg selv etter så mange treff at du nesten ikke ser dem gjennom blodskyen. Det blir litt dumt. Synes det kompromisset de har gjort mellom realisme og gameplay har vært litt dårlig. Endret 1. november 2008 av -sparks-
Heradon Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 (endret) Erhm... Spillet er ikke realistisk, men jeg bruker ikke mer enn 1-3 skudd med pistolen for å drepe dem, og enkelte ganger kan man pepre løs ganske mye før de detter ned i bakken. Viss det skulle vært realistisk hadde man død av AG-3 skudd i låret som er svært realistisk. Tenk deg at du dreper 1 fiende, de andre hører hvor skuddet kommer fra og vil derfor prøve å finne deg eller skyte mot deg, og de er noen jævler når det gjelder å hjemme seg i vegetasjonen, og ett skudd er nok til å drepe deg. Lykke til med å drepe 4 menn når du er omringet eller når alle fire står bak sandsekker eller lignende og skyter mot deg. Det skal faktisk så mye til før motstanderen går i skjul og så prøve lokalisere hvor du befinner deg. Du kan heller ikke drepe alle fire samtidig...Så nei. Det hadde ikke vært gøy om det var realistisk fordi du ville ha vært død mesteparten av tida, og det hadde krevd altfor mye av tålmodigheten din til at du ville ha sittet der å ventet for perfekte momente eller analysere målet. Det er derfor man har mye liv i spill for at det skal bli mye action, man får også mer tid til å tenke seg om, som å hjemme seg, medisinsk hjelp, hvor du skal angripe fra, hvilket våpen osv! Jeg bruker mye granater og brannbomber til å forsvare meg hehe Endret 2. november 2008 av Lubben
konduktans Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 For det første, du vil på ingen måte dø momentant av et skudd med G3 i låret. Ja, det heter G3, for AG3 er den norske versionen. Og siden Norge ikke er i Afrika, så er det veldig liten sannsynlighet for at de bruker AG3 i Far Cry 2. Men ja, de er flinke til å gjemme seg i vegetasjonen. Det gir jo spillet et mer realistisk preg. Hvis du spiller spillet på hardeste nivå, er det nok realistisk nok for de fleste.
Desdichado Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Hvis du noengang har skutt med en g3 (ag3) så vet du hvor mye kraft det er i en 7.65. 7,62 × 51 mm NATO ammunisjon. Og ja, den flærrer av av det meste. Noe som også var meningen, mye skade tar ikke vekk bare den som blir skadet, men også en til to mann ekstra som må ta seg av den skadde. Skittent? Ja, men det er sånn krig er. OT: De tåler vel mye til tider, men det har vel mest med egen presisjon å gjøre. Sjekk statistikken for antall skud/treff. Uansett, spillet er bra det.
Psykake Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 For det første, du vil på ingen måte dø momentant av et skudd med G3 i låret. Nei, men man blør ihjel på et par minutter.
konduktans Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 For det første, du vil på ingen måte dø momentant av et skudd med G3 i låret. Lær deg å lese. Tilbake OT: Jeg spilte nettopp litt FC2, og det er ikke noe problem i det hele tatt å drepe fienden. Tar fin en hel base alene med Desert Eagle, AS50(eller AR16) og RPG-7. Det handler om treffsikkerhet, ikke hvor mye fienden tåler.
Painapple Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 For å sammenligne det med RL, du er ganske død av et skudd på overkroppen, ikke instant, men etter ikke lang tid. Tja, kommer helt an på hvor kula treffer det. Rapperen 50 cent ble vel truffet 9(?) ganger, og overlevde. Et medlem (eller nært familiemedlem, husker ikke helt i farten) av b-gjengen ble skutt i hodet på gardermoen for noen år siden, og han overlevde han også. Blir du skutt med en helmantlet kule, og har flaks, går den rett gjennom kroppen uten å gjøre noen livstruende skade. Det er greit at du kan overleve eit skudd i hodet eller brystet. Men det at du springer videre som ingenting har hendt er ein anna sak . Sjølv om du kunn blei truffe ev ait skudd i beinet ville du alikevell hatt store problem med å sloss vidare
Martin HaTh Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Det burde vært sånn av hvis man ble truffet i beiner eller armen eller noe sånnt, ble man liggende i et par sek for så å halve seg opp igjen. For å ikke sette alt for høye krav
Psykake Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 For det første, du vil på ingen måte dø momentant av et skudd med G3 i låret. Lær deg å lese. Var jo nettopp det jeg sa. At man dør i løpet av et par minutter da kulen vil rive ut det som er av hovedpulsåren. Blir man derimot truffet i hodet av et 7.62 prosjektil vil døden inntreffe momentant. Skjønner ikke helt hva du mente med at jeg skulle lære meg å lese? Uansett, det blir litt for mye å forvente av et spill. Men de kunne hvertfall hatt en litt bedre hitbox med tanke på hva slags kaliber man skyter med.
MOO- Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 (endret) Løper rundt med 50.cal beretta og dgl så kan ikke se det store problemet Og er det noe problem tar jeg fram rpg'en eller nades Endret 2. november 2008 av Moozoren
konduktans Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Blir man derimot truffet i hodet av et 7.62 prosjektil vil døden inntreffe momentant. Det er jeg enig i. Blir du truffet i hode av et .22 projektil, er nok sjansene ganske store for momentan død da også. Kort sagt, våpen er farlige saker. Skjønner ikke helt hva du mente med at jeg skulle lære meg å lese? Jeg mente at det er underforstått at man har store sjanser for å dø i løper av noen timer/dager. Derfor var det et totalt unødvendig innlegg fra din side. Forstår dog i etterkant hvorfor du sa det. 50.cal beretta Beretta??
kloningen Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Er vel strengt tatt 50.cal Desert Eagle/Deagle som det heter i spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå