Gå til innhold

Mirrors Edge Demo!


vegavnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Motsatt av Drugis*

+1

 

Tror jeg kommer til å nyte hele spillet selv om de ikke implementerer nye bevegelser, rett og slett fordi det er så annerledes enn alt annet, at det krever at DU gjør noe og ikke bare er sånn at alt går av seg selv, at kontrollen er tight, at musikken er tight, og at grafikken er tight. Og så er sikkert historien tøff og.

Anbefaler å skru opp sensitiviteten litt da.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Utrolig forfriskende konsept!

Liker stilen (alle husene ser ut som et kunstsenter), musikken er fengende og stilriktig, og lydeffektene spesielt vinden som blåser når du løper er strålende.

 

Eneste minusene var at man ikke kunne bruke siktet på våpenet, fiendene tålte for mange skudd, og at politiet så litt vel generisk ut, og manglet karakter og vitalitet.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat lekte oss med demoen forrige kvelden. Endte med at vi skulle klare å ta ut all politi på brettet ;) Synd at de eneste våpene som fungerer er pistolene til politimennene som er på takene bortover! (hadde vært kult å fly rundt med automatvåpene til swat teamet som kommer ut helt på slutten..)

 

Ellers så synes jeg at AI var litt for dårlig, og etter litt øving så gikk det greit å banke alt som krøp og gikk demoen.(vet at spillet ikke er lagd for slåssingen, men burde likevel vært bedre...)

 

Kommer antakeligvis til å skaffe meg spillet da løpingen var dritkul og blir tøft å se de kommende brettene!

Lenke til kommentar
Eneste minusene var at man ikke kunne bruke siktet på våpenet, fiendene tålte for mange skudd, og at politiet så litt vel generisk ut, og manglet karakter og vitalitet.

Alt det er gjort det vilje, som et del av konseptet.

 

Hehe, jeg visste jeg måtte komme til å forklare dette her til noen...

Jeg er fullt klar over at det er gjort med vilje. Men det er fortsatt et minus i mine øyne.

 

Jeg skjønner at verden har blitt hjernevasket og alle folkene skal være konformister som ikke tåler at folk bryter regler og er annerledes. Men det betyr ikke automatisk at det blir kult at fiendene har dårlig AI, animasjon, og ser helt like ut.

 

Greit våpnene skal brukes minst mulig, men de kan da heller gjøre det vanskeligere å sikte enn at politiet tåler 3 skudd i hodet. Og siden alt annet er fra realistisk førstepersonsvinkel er det et relativt stort avvik at man ikke også kan sikte med pistolene fra den samme vinkelen.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar

Må bare si at jeg digget det, men har hatt store forventnigner helt siden E3 videoen da.

Ville vert litt morsomt om 2 stykk ville skrevet preorderkodene sine (etter selv å brukt dem selvfolgelig) for å se om de er de samme eller unike. Hadde vert bra om de var like, spesielt for oss i Norge hvor pre-order butikker er i ganske short supply.

 

Heh. se for deg overskrifta

"Norwegian gamer community "www.gamer.no" sued by EA for sharing the pre order code to mirrors edge with each other"

 

Men ganske unlikely pga to ting. EA ikke helt Thompson, og sikkert gjort det grundig nokk til å være unike.

Lenke til kommentar

Er jo selfølgelig min menig det her, at spillet sannsynligvis er årets spill (for meg).

Jeg ser på assassins creed som lite interaktivt (vel du kan klatre på alt, men mye går av seg selv og det liten utfordring der) og gta som frustrerende når det kommer til klatring på bygninger(jeg har prøvd å klatre rundt ofte, men nikos superlange hopp når du vil slenge deg over kanter på bygninger gjør at du ofte hopper over det du vil lande på og havner på sykehus. Nå bryr jeg meg ikke så mye om skyting i mirrors edge heller da.

Lenke til kommentar

Det virket knalltøft, men nok en gang så kommer innstillingsmulighetene til konsollspill for kort til. Jeg skrudde av siktet og runner vision, men den grusomme depth of field effekten var det ingen måte å skru av.

 

Tåpelig at man må ha spill på pc for å kunne customize det slik man vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...