Gå til innhold

Hva er DITT dårligste sjekketriks som faktisk har fungert??


Savage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JA faktisk så Fant meg og en kompis ut at hvis man prøvde seg med nok sleezy skjekke triks i gaten etter by'n så måtte det jo være en av 20 eller noe som bet på. Jaja var i byen i fylla og greier og gikk bort til jenter eg syntes var digg og bare pøste på med skjekke triks og flørtings og etter ca 6 jenter var det pinne meg en digg'en som falt for det. :woot:

Lenke til kommentar
JA faktisk så Fant meg og en kompis ut at hvis man prøvde seg med nok sleezy skjekke triks i gaten etter by'n så måtte det jo være en av 20 eller noe som bet på. Jaja var i byen i fylla og greier og gikk bort til jenter eg syntes var digg og bare pøste på med skjekke triks og flørtings og etter ca 6 jenter var det pinne meg en digg'en som falt for det.  :woot:

 

Ble det noe på deg da eller ?

Lenke til kommentar

Jeg er i et fast forhold på 3. året nå, men en kompis og jeg spekulerte ut en del replikker jeg måtte teste ut på en venninne.

 

"Du ser trett ut - skal jeg holde puppene dine?"

- gikk ikke bra.

 

"Skal jeg vise deg en tryllekunst? Vi drar hjem til meg og knuller, så forsvinner du etterpå?"

- gikk, forståelig nok, heller ikke bra.

 

jeg: "Er du vegetarianer?"

hun (forbauset): "neeei??"

jeg: "Da er det kanskje håp om å lure i deg et stykke kjøtt?"

- denne funket faktisk! :D

 

"Skal vi øve litt matte? Vi trekker fra klærne våre, deler beina dine og mulitpliserer oss!"

- den funka fint, den også.

 

Moralen er: skal du bruke sjekke"triks", bør du sørge for at de er meget humoristiske. De fleste kvinner faller vel neppe for en øldunstende, slevjete tulling som snøvler "Til å værre så shcempetjuch, schwetter du forbaschet lite!"

Lenke til kommentar
Moralen er: skal du bruke sjekke"triks", bør du sørge for at de er meget humoristiske. De fleste kvinner faller vel neppe for en øldunstende, slevjete tulling som snøvler "Til å værre så shcempetjuch, schwetter du forbaschet lite!"
Amen to that brother! :yes: hehe humor kan skaffe deg det mest utrolige ting. :lol:
Lenke til kommentar

Vell mine sjekketriks pleier uansett ikke og virke så mitt dårligste som har virket er vell egentlig mitt beste...

 

Det beste var vell at jeg sa at jeg tenkte på damen hele tiden. (Var endel småsnakk i midten ,men det er ikke noe farlig) Det er jo også sant siden man tenker på damen når man sender meldingtlfsnakker IRL med henne da..

Lenke til kommentar

Sjekketriks du kan bruke (hvis jenta har peil. på data,da)

 

 

Du: "heeeey!"

Henne:" ja,hva?"

Du:" Du er så hot at kjøleribbe og vifte burde vært starndard på deg!"

 

 

Hadde jeg vært jenta, hadde jeg tatt det som et kompliment!

 

 

Eller et annet et:"Hey,du er jo like hot som en T-Bird!"

Lenke til kommentar

Fant på ett dårlig skjekke triks idag:

ta å si til en kvinne (eventuelt mann), kan jeg få kjenne på brystene dine, for å skjekke om du kansje har noen klumper som kan være brystkreft?

 

hehe, den må testes ut :D kommer kansje med en tilbakemelding om det fungerte i morgen, viss jeg overlever da ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...