Gå til innhold

Hva er DITT dårligste sjekketriks som faktisk har fungert??


Savage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vri skjorte/genser-kraven og les på vaskelappen. Når hun spør hva du driver med, sier du: skulle bare sjekke at det stod "made in heaven", for du ser ut som en engel.

 

Eller:

 

Kan jeg låne mobilen din? Jeg må ringe purken og anmelde den som stjal alle stjernene på himmelen og plasserte dem i øynene dine.

 

De funka bra, ja! :D

Lenke til kommentar
jeg: "Er du vegetarianer?"

hun (forbauset): "neeei??"

jeg: "Da er det kanskje håp om å lure i deg et stykke kjøtt?"

- denne funket faktisk! :D

Kjedelig hvis de svarer ja på at de er vegetarianer da :)

X'n min var vegitarianer, fikk lurt inn et stykke kjøtt der. :D

 

:roll:

 

Sant, men sånn er det... Flytta fra Arendal til Skien... Dårlig erfaring med avstandsforhold. Har derimot god kontakt, og iløpet av året så skal jeg muligens flytte tilbake ;)

Lenke til kommentar

Dårligste sjekketriks?

 

Eh. Noen så vel på det som sjekketriks da jeg "reddet" to søte jenter fra en full type som la an på dem. Han ville mest av alt på jord slå meg ned først, men mine fantastiske talegaver bragte ham tilbake til jordens overflate, det endte med handshake og han takket meg (...), og jentene ble grådig imponert. Problemet var at jeg ikke var på sjekkerunde.. :D

Lenke til kommentar

Hvorfor skal vi prøve sjekketriks? Er dama noe og ha så skal det fint gå ann og prate med dama da.. Jeg pleier normal og snakke med de damene jeg liker jeg. (imottsettning til mange jeg liker , de bare ser på dem og sier ingenting.)

 

Vell det har nok ført til katastrofe sånn dere 110% av gangene ,men det har jo virket 2-3ganger og det er plenty for meg

Lenke til kommentar

Egentlig trenger man ikke sjekketriks. Det handler mest om å finne ut hvem som er single og på utkikk. Ee man litt oppmerksom og kikker litt rundt seg så ser man hvilke damer som vil bli sjekket. Da er det bare å "tilfeldigvis" si noe bullshit til dem også er halve jobben gjort. Enten blir man dumpa etter 10 sekunder eller med litt flaks så har man en samtale som varer hele veien hjem...

 

Jeg har noen dårlige åpningsreplikker som faktisk har funket:

Eøøyyy! Bøller du eller? .. Skal jeg bølle litt tilbake.. (ser nedover henne og så opp med et lurt spørrende glis og svinger litt med hofta)
På uteplass der det stort sett var folk på ca 5 år eldre enn meg sa jeg dette til ei av dem på ca 5 år eldre enn meg: "Hei, skal vi dra til en annen uteplass med folk på vår alder i stedet for? Det er bare "gamlinger her".(Et overrasket blikk, gled over i et smil og så ble ho med...)
Jeg til sint/sur/forbanna dame: Hei, hva er du så sint for?

dama: typen har vært utro og jeg slo akkurat opp med den idioten. ("tordensky over hodet"-blikket)

Jeg (med litt Joey Tribiani-stemme og skjevt smil): Hey, How R U doin' ?

Overhørte navnet til ei som skulle gå hjem (Kristine), ventet til hun dro og spør veninnene: "Hei kjenner dere Kristine? Jeg så hun satt her men rakk ikke si hei... Håper ikke hun tror jeg er overlegen.." osv.
Jeg er så lei av å være på sjekkeren. Kan jeg ikke bare sitte her å prate litt med dere?
-
(Ja, sistnevnte sjekket jeg med noen lure blikk, uten å prate med henne, bare gikk bort og begynnte å kline, tok jakken under armen og gikk til taxiholdeplassen... Vet fortsatt ikke hva hun heter, eller hvilken dialekt ho har, men det ble i hvertfall "Roastbiff på loffen". Dagen etter var det eneste som ble sagt: Hun:"Hvor er bussholdeplassen til sentrum". Jeg: "Der" (peker) )

 

Noen ganger har jeg gitt meg ut for å være ting jeg ikke er: Ambulansesjofør, Birøkter, Semiproffesjonell konkurranse-seiler, boyban-fan (på "mørk" tungrock-plass) og byggnings-ingeniør. Det fører alltid til litt beundring og får i gang samtaler. Før jeg roter meg inn på villspor sier jeg alltid: "Det er helg! La oss nå snakke om andre ting enn jobb")

 

Ellers har jeg ganske mange flere som er misslykkede, eller som av andre grunner ikke ble noe av. (Derav litt kvalitetskontroll)

Lenke til kommentar
Dårlige sjekketriks som funker forteller vel litt om kvaliteten på dama.
Det stemmer! Men så bruker man ikke dårlige sjekketriks på bra damer heller da. Ser man noe "bli-i-lag-med-lenge"-potensiale i dem, så bruker man langt mer tid og energi på å bli kjent med dem og gjøre den interresert først.

 

Dårlige sjekketriks er til for å sjekke middelmålige damer når man begynner å bli litt små-desperat.

Lenke til kommentar

Noen ganger har jeg gitt meg ut for å være ting jeg ikke er: Ambulansesjofør, Birøkter, Semiproffesjonell konkurranse-seiler, boyban-fan (på "mørk" tungrock-plass) og byggnings-ingeniør. Det fører alltid til litt beundring og får i gang samtaler. Før jeg roter meg inn på villspor sier jeg alltid: "Det er helg! La oss nå snakke om andre ting enn jobb")

 

 

 

:lol::lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...