Gå til innhold

Hva er DITT dårligste sjekketriks som faktisk har fungert??


Savage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Skal jeg vise deg en tryllekunst? Vi drar hjem til meg og knuller, så forsvinner du etterpå?"

:lol::lol::lol: Den likte jeg :p

 

Jeg har en kompis som har som standard replikk " Du er som en rose i ørkenen". Jeg synes den er så sinnsykt dårlig, og ikke rart at noen ikke har gått på den. Jeg liker for min del å bare starte å prate med damene, ikke noe spesiell replikk, bare liksom kommentere ting.

Lenke til kommentar

Selv så var jeg på i Kr.Sand på mandagen... Ble litt for mange Shot'er ( 2/4 Jäger, 1/4 Samboka 1/4 Vodka). Var så lur at jeg ikke reiste meg før det var tomt, og da ender det opp som det vanlighvis gjør...

Drita full.... Mer husker jeg ikke, men iflg de andre på festen så ble jeg sjekket opp mens jeg lå å rope på elgene på badet. :o

Lenke til kommentar
Selv så var jeg på i Kr.Sand på mandagen... Ble litt for mange Shot'er ( 2/4 Jäger, 1/4 Samboka 1/4 Vodka). Var så lur at jeg ikke reiste meg før det var tomt, og da ender det opp som det vanlighvis gjør...

Drita full.... Mer husker jeg ikke, men iflg de andre på festen så ble jeg sjekket opp mens jeg lå å rope på elgene på badet.  :o

 

:lol:

Lenke til kommentar
Selv så var jeg på i Kr.Sand på mandagen... Ble litt for mange Shot'er ( 2/4 Jäger, 1/4 Samboka 1/4 Vodka). Var så lur at jeg ikke reiste meg før det var tomt, og da ender det opp som det vanlighvis gjør... Drita full.... Mer husker jeg ikke, men iflg de andre på festen så ble jeg sjekket opp mens jeg lå å rope på elgene på badet.  :o

Du hadde ikke tilfeldigvis forvillet deg inn på en homsebar der du lå med rompa i været og ble "sjekket opp" ? :o Huff!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Selv så var jeg på i Kr.Sand på mandagen... Ble litt for mange Shot'er ( 2/4 Jäger, 1/4 Samboka 1/4 Vodka). Var så lur at jeg ikke reiste meg før det var tomt, og da ender det opp som det vanlighvis gjør... Drita full.... Mer husker jeg ikke, men iflg de andre på festen så ble jeg sjekket opp mens jeg lå å rope på elgene på badet.  :o

Du hadde ikke tilfeldigvis forvillet deg inn på en homsebar der du lå med rompa i været og ble "sjekket opp" ? :o Huff!

 

 

tror det da heter jekket opp

Lenke til kommentar
Møkje bra her. Synda at mesteparten er 1 av 1 million som går på.
Sjansene er faktisk mye større.. Det finnes desperate damer også, og det er mer enn 4,5 av dem i norge! Jeg vil tippe at rundt 1 av 30 er desperate nok til å la seg sjekke opp på mindre enn 10 minuter.

 

Trikset er å ikke la seg blende av den fineste dama i lokalet. Det er bedre å se seg rundt etter ei passe fin som de andre guttene overser fordi de kun ser etter den aller fineste dama i nærheten.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis du er på den lokale puben eller lign. så ser du en dame du aldri har sett der før sier du: "hei, mener jeg har sett deg før jeg, har du litt <stedsnavn> (feks: bergenser) i deg?" Sier hun nei så sier du: "Har du lyst på litt da?" Hvis hun sier ja: "Javel, lyst på litt til da?"

Lenke til kommentar

"Tror du på kjærlighet ved første blikk eller skal jeg gå forbi deg en gang til?"

 

"Du samler litt støv ser jeg.. Skal jeg feie over deg?"

 

" 8) " <-- Funker :D

 

En kompis av meg brukte dette trikset:

 

Han var ganske drita, og så gikk han bort i baren og kjøpte seg enda en halliter. Så så han en dame, tenkte litt, gikk bort og helte ølen over brystene hennes og ropte "PULEEE!!!!" Funket som bare pokker.. :D

Lenke til kommentar

EN kompis av meg var jævli drita på byen så gikk han rundt og sa til damene Hallo jeg tissa på meg blir du med meg hjem eller.

Tror ikke det funket husker ikke men var sinnsykt morsomt.

 

Det jeg brukte sist selv var " Så kul stil du har"

 

Vi har vært sammen i snart tre år

Lenke til kommentar
En kompis av meg brukte dette trikset:

Han var ganske drita, og så gikk han bort i baren og kjøpte seg enda en halliter. Så så han en dame, tenkte litt, gikk bort og helte ølen over brystene hennes og ropte "PULEEE!!!!" Funket som bare pokker.. :D

 

Heter kompisen din Arne Anka?

 

fy fa*n !!!

hun dama der må ha vært noe av det mest desperate det går ann å få tak i :lol::lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...