Gå til innhold

Hva er DITT dårligste sjekketriks som faktisk har fungert??


Savage

Anbefalte innlegg

Min var ihvertfall da jeg og noen venner hadde et veddemål på om jeg skulle klare å sjekke opp ei jente med å innlede samtalen med "Jeg har en teori om at alle jenter er horer"

 

Etter å ha jobba hardt og lenge (fire byturer) og rømt fra noen utesteder, så klarte jeg det faktisk... :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Jeg har en teori om at alle jenter er horer"

 

Hun som du fikk napp på, hu var vel ikke tilfeldighvis en hore eller über drita ?

 

Vel, kan ikke si at jeg bruker noen spesielle sjekketriks. Men må si at noen jenter ikke er helt lure. Var go' og full på en fest, rota med 2 jenter og fikk mld av ei annen jente som lurte på om vi skulle kline. Så var det enda en som lurte på om vi skulle bli sammen... vel, ikke så skarp hu der.. :yes:

Lenke til kommentar

Beste sjekketrikset jeg tok på ei dame var:

 

Hvorfor i "h"elvete står du dær og blunker til meg? Tror du at jeg skal kjøpe en "h"elvetes øl til deg for å så få et par ord som takk?

 

Skal du ha en øl så får du f"aen mæ bli med mæ hjem og pul først.

 

(overnevnte setning ble ikke sagt men hadde faens så lyst)

 

Fortsatte med: Dere er alle like , smiler til noen gutter bare for å få seg en øl og så gir dere blaffen.

 

Endte opp med at jeg fikk noen gratis øl og ble med dama hjem :D

Lenke til kommentar
"Jeg har en teori om at alle jenter er horer"

 

Hun som du fikk napp på, hu var vel ikke tilfeldighvis en yrkeskvinne eller über drita ?

 

Hehe, om ho var yrkeskvinne vet jeg ikke, men isåfall må jeg ha fått varene til kraftige reduserte priser (dvs en halvliter og en cider) :lol:

 

En jeg vet om skal visstnok ha fått flere damer med startreplikken "jeg har sannsynligvis den minste tissen du noen gang har sett".

Jeg kan ikke bekrefte dette.

 

Haha, dette kan være gjenstand for et nytt veddemål mellom meg og vennene mine, og denne gangen så er sjansen for at jeg får hatske blikk fra damene og kjærestene til noen av damene mindre... :roll:

Lenke til kommentar
[WOT]

Jeg klarer ikke å la være. Jeg har holdt meg lenge nå, men er det seriøst ingen som har reagert på emnet?

 

Din sjekketriks? Som i "din triks", som leder til "En triks, triksen, flere trikser"?

 

Jeg ville heller sagt et triks, trikset. --> Ditt triks. Ditt sjekketriks.

[WOT]

 

samme som å mobbe folk for at dem har kreft det... slikt skjer : :-?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...