Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I gårsdagens kamp mellom Spania og Columbia spilte Xavi 76 pasninger, alle gikk til en medspiller. Rimelig grei utelling det.

Spørs hva slags pasninger det var. Poulsen-pasninger (spille tilbake til keeper hele tiden), eller Scholes-pasninger (spille tversoverpasninger på 75 meter)? ;)

 

Siden det var Xavi tenker jeg det var en fin blanding. 100% uttelling er uansett perfekt. Ikke mange jeg har hørt har klart det før, om noen.

Lenke til kommentar

Scholes hadde én feilpassning i løpet av en PL-match denne sesongen. Kan ikke huske hvilken det var. Mot Colombia gjetter jeg på at han hadde klart den siste aswell, hehe. I løpet av de foregående 20~ sesongene skal du ikke bort i fra at The Ginger Prince har fått det til før. 77 av 81 successfull mot City. 58 av 61 mot Liverpool.

Lenke til kommentar

I gårsdagens kamp mellom Spania og Columbia spilte Xavi 76 pasninger, alle gikk til en medspiller. Rimelig grei utelling det.

Spørs hva slags pasninger det var. Poulsen-pasninger (spille tilbake til keeper hele tiden), eller Scholes-pasninger (spille tversoverpasninger på 75 meter)? ;)

 

Angående Poulsen:

Liverpool & Denmark's Christian Poulsen made the most passes in the game vs England last night (81), completing 93% of them.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

I gårsdagens kamp mellom Spania og Columbia spilte Xavi 76 pasninger, alle gikk til en medspiller. Rimelig grei utelling det.

Spørs hva slags pasninger det var. Poulsen-pasninger (spille tilbake til keeper hele tiden), eller Scholes-pasninger (spille tversoverpasninger på 75 meter)? ;)

 

Angående Poulsen:

Liverpool & Denmark's Christian Poulsen made the most passes in the game vs England last night (81), completing 93% of them.

Hehe, er jo en grunn til at jeg nevnte han tidligere. Selv jeg hadde greid å treffe på 9/10 av pasningene om jeg upresset hadde sentret bakover til forsvaret/keeperen. ;)

Lenke til kommentar

Eg vil påstå at Scholes på sitt beste var/er mye bedre enn Xavi på sitt beste.

 

Vanskelighetsgraden på pasningene til Scholes, som han fullfører med samme treffprosent som Xavi er høyere enn 90% av pasningene som blir foretatt i Barca.

 

Og før hylekoret starter, Ja Xavi er dritgod. Bare Scholes var bedre ;)

Lenke til kommentar

Der Xavi blir sett på som fantastisk (noe han er) er Scholes tidenes mest undervurderte midtbanespiller.

 

Scholes mye bedre enn Xavi faktisk. Da har jeg hørt det òg.

 

Man må spisse blyanten litt for å bli hørt vet du.

 

Må lese resten av innlegget. Skriver han var bedre på slutten, og eg disser ikke Xavi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...