Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel bare meg. Jeg bare føler at vi ikke er helt det samme i år. Folk glemmer ting så lett. I går var Boa Morte helt alene med keeper og Rio og Vida var så usikre på hvordan det skjedde. Kunne lett vært 2-1 noen 20 min før slutt og stress mot slutten.

 

Vidic klarte ikke å heade vekk en ball på bortebane når 3 viktige poeng er det, det er snakk om. Newcastle corneren på OT som ble mål av; ikke bra.

 

Bolton? For en sjanse de hadde på OT i første omgang mens det var 0-0. 9/10 spillere hadde scoret der, lite tvil om det. Tror det var Meite som bommet.

 

Jeg vet Zenit var i super cupen osv, men herregud, det var ikke så bra av oss heller. Også var det Liverpool, men det har jeg lite lyst å snakke om.

 

Ikke minst, brua. Utd, i fjor, hadde ikke sluppet inn med 0-1 ledelse og 3 viktige poeng på spill, og i en så viktig kamp fra et HELT vanlig frispark. Var ikke noe spesielt, og Kalou får den inn lett.

 

Altså, det er forsvaret som jeg føler ikke er helt det samme i år. Jeg har sagt det flere ganger i Utd tråden og. Alt i alt, jeg kødder ikke, nei.

Lenke til kommentar
Er ikke Reina verdens beste keeper da?

Langt ifra... Mange foran han gitt :p

 

1.Casillas

2.Buffon

3.Chech

4.van Der Sar

5.Frey

6.Helton

7.REINA

 

Altså en del forran han...

 

Helton? Nei. Bytt Helton med Mandanda, og Buffon med Casillas så er jeg ganske enig. Er litt usikker om Frey da.

Lenke til kommentar
Er ikke Reina verdens beste keeper da?

Langt ifra... Mange foran han gitt :p

 

1.Casillas

2.Buffon

3.Chech

4.van Der Sar

5.Frey

6.Helton

7.REINA

 

Altså en del forran han...

 

Helton? Nei. Bytt Helton med Mandanda, og Buffon med Casillas så er jeg ganske enig. Er litt usikker om Frey da.

Vet du hvor få mål Helton slapp inn ifjor eller :ohmy:

Lenke til kommentar

Tror Samboe's liste bare var et eksempel på hvor dårlig/god Reina egentlig var/er ;)

 

Angående Helton, husk at deter stor forskjell på liga'ene ;)

Men han har vist og beviser at han er en klassekeeper, men han har gjort enkelte store tabber ilikhet med Reina :)

 

Av de jeg kan komme på så bør også Kameni og Julio Cæsar nevnes ;)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Uansett, virker ikke som en like safe keeper som Mandana. Mandanda imponerer meg veldig hver gang jeg ser på han.

Så å slippe inn 13 mål på en sesong er dårlig altså :ohmy:

Nei, det er ikke dårlig.

Men se hva slags lag Porto spiller mot i serien. Det er en stor forskjell mellom portugisiske bunnlag, og engelske bunnlag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...