Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en morsom diskusjon i united-tråden, som jeg nesten ikke klarer å la være svare på. Men for å unngå enda mer off topic-snakk der, tar jeg det heller her...

 

Diskusjonen går på hvorfor Tomasz Kuszczak blir kalt PIG, og det er tydeligvis mange som tror det er en forkortelse for Polish International Goalkeeper. Ikke vet jeg, men da kan man jo bare fortsette, f.eks. BIG - Brazilian International Goalkeeper. Eller kanskje noen synes Danmarks keeper er DIG... Og nå forstår jeg hvorfor United's hovedsponsor nesten gikk konkurs tidligere i høst når de ble sponset av AIG - Australian International Goalkeeper...

Lenke til kommentar

Masse rør er slettet fra tråden. Denne tråden er ikke opprettet for å se hvem som klarer å poste flest innlegg i løpet av en dag, eller har flest poster i tråden.

I likhet med de andre fotballtrådene vil det nå deles ut sterkere reaksjoner enn sletting av innlegg dersom ekstremt OT fortsetter. Skjerpings!

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas på PM.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Vetta hvaen, men OT tråd i en fotballkategorie passer dårlig.

 

Det der er ingen ordentlig tråd Giallo. Dette er en ordentlig tråd for OT prating. Derfor Alastor laget denne.

Hva er det du ikke forstår i emnetittelen: "prat om fotball, fotball og fotball!" :p

Hva er det du ikke forstår med å ikke spamme så mye? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...