Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, det må være helt forferdelig. Tenk å ikke få den følelsen du får når favorittlaget taper eller vinner. Følelsen av å se et annet lag spille morsom fotball er ingenting i forhold.

Hadde det veldig morsomt jeg. Arsenalsupporterne satt i rommet ved siden av oss Liverpoolsupportere på Puben. Sang og hoia, mens vi klappa hver gang Tottenham scorte. :p

Lenke til kommentar
Nei, det må være helt forferdelig. Tenk å ikke få den følelsen du får når favorittlaget taper eller vinner. Følelsen av å se et annet lag spille morsom fotball er ingenting i forhold.

 

QTW. Må nok si at en av mine største opplevelser what so ever var da Tottenham slo Chelsea i finalen og vant ligacupen. Hadde vel ikke hvilepuls før en uke etterpå :dribble:

Lenke til kommentar
Nei, det må være helt forferdelig. Tenk å ikke få den følelsen du får når favorittlaget taper eller vinner. Følelsen av å se et annet lag spille morsom fotball er ingenting i forhold.

Hadde det veldig morsomt jeg. Arsenalsupporterne satt i rommet ved siden av oss Liverpoolsupportere på Puben. Sang og hoia, mens vi klappa hver gang Tottenham scorte. :p

 

Har vel litt med at du er Liverpoolfan. Hadde du vert nøytral hadde du jo ikke brydde deg om det var Spurs eller Arsenal som scorte. Ergo kanskje ikke like gøy :)

Endret av SuKa
Lenke til kommentar

Selvom det ble 3-0 til Chelsea, er det viktig å huske Hull hadde en stor sjanse på 0-1 og traff stolpen og. Og Chelsea sitt andre var ingenting bra av dem, bare utrolig synd det som skjedde mellom 3 Hull spillere. Så ja, men Chelsea fortjente vel seieren :)

 

EDIT:

 

Haha daaaaaamn :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Selvom det ble 3-0 til Chelsea, er det viktig å huske Hull hadde en stor sjanse på 0-1 og traff stolpen og. Og Chelsea sitt andre var ingenting bra av dem, bare utrolig synd det som skjedde mellom 3 Hull spillere. Så ja, men Chelsea fortjente vel seieren :)

 

Korrekt oppsumert, jeg så kampen. Hadde Hull fått 1-1 ville nok ting godt anderledes, lufta gikk ut av dem på 2-0. Dette var delvis en keepertabbe, senere spilte de seg inn igjen og kom til flere sjanser på slutten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...