Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Saaaaaandefjord fotball, det er laget som skal sloss. Vi reiser oss for laget vårt og ...

 

... Så husket jeg ikke mer fra SF sangen. Poenget: Jeg er født og oppvokst i hvalfangerbyen Sandefjord. Følger ikke så mye med SF dog, sist kamp jeg var på var Stabæk hjemme forrige TL periode. Nekter å sette mine bein på et stadion som heter "Komplett.no arena"

 

Storstadion er banen jeg vokste opp med. Å laget i Sandefjord er SANDEFJORD BALLKLUBB! SF ble laget av Ballklubben og Runar på slutten av 90-tallet for å satse, men klubben mista jo all sjel og tradisjon. Jeg spilte for SB i over 10 år, deriblant 2 år på A-laget (skryte skryte)

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Sandefjord_Ballklubb

 

vs

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Sandefjord_Fotball

Lenke til kommentar

Heter "Komplett.no arena" ja. Nighkeep: Russeservice du var på? Ikke så grådig langt unna der jeg bor.

 

Jeg spillte nok mest ving og h.back. Ble tung og treig med åra (satsa på bygging istede), så da satte de meg bak på banen, så jeg kunne gjøre litt skade der. Var spiss i mine yngre dager, da jeg var ung og lovende.

 

Skal sies at jeg spilte, for det meste, for B-laget. 8 divisjon på slutten :whistle: Endte med at jeg ble taklet av en feit 40 åring hvalross på på sikkert 150kg, bakfra i korsryggen og måtte legge opp :(

Lenke til kommentar
Heter "Komplett.no arena" ja. Nighkeep: Russeservice du var på? Ikke så grådig langt unna der jeg bor.

 

Jeg spillte nok mest ving og h.back. Ble tung og treig med åra (satsa på bygging istede), så da satte de meg bak på banen, så jeg kunne gjøre litt skade der. Var spiss i mine yngre dager, da jeg var ung og lovende.

 

Skal sies at jeg spilte, for det meste, for B-laget. 8 divisjon på slutten :whistle: Endte med at jeg ble taklet av en feit 40 åring hvalross på på sikkert 150kg, bakfra i korsryggen og måtte legge opp :(

Hahaha, den er nesten like drøy som han som måtte legge opp etter en bikkje kom på banen x)

Lenke til kommentar
Skal sies at jeg spilte, for det meste, for B-laget. 8 divisjon på slutten :whistle: Endte med at jeg ble taklet av en feit 40 åring hvalross på på sikkert 150kg, bakfra i korsryggen og måtte legge opp :(

Har selv spilt i 5 div, makan til dritt fotball og spillere skal du lete lenge etter, eneste grunnen til at jeg fortsatte var pga at jeg likte å kødde kampen til. :)

Tro det eller ei, men jeg var en gang en treningsnarkoman ifølge Nimi (Norges shit greier :p).

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg skal forklare så mye om hun jeg driver av med i Sandefjord i fotballpuben :p

 

Jo, det var en dude som var utpå banen for flere tiår siden... Plutselig kommer en bikkje ut på banen, og hopper på denne mannen... Det ender med at han legger opp x)

 

Hahaha wtf? :D

 

Jepp, Game is hardcore! Hvorfor skiftet du vekk fra Gamebatov to dager etter han gjør sykeste assisten Game? :hmm:

Lenke til kommentar

Var ikke så lett å få tatt igjen, da jeg ble liggende halveis "lamma" på gresset. Måtte gå til fysioteraput i halvannet år. Give some, take some. Cantona, Roy Keane og Alan Smith (riktignok i Leeds dagene, flaut nok) var de jeg "hermet" etter som spiller.

 

Går helt fint btw, takket være den skaden satser jeg nå hardt mot Sandefjord Open i 2009. Skal poste hvordan det gikk når den tid kommer ;)

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Da er vi i gang :D

 

Sjekket myp2p.eu for kamper. De mest interessante:

 

Saudi-Arabia U19 - Iran U19

Standard Liege - Royal Charleroi

Bayer 04 Leverkusen - VFL Wolfsburg

 

Hvordan tror dere det går i overnevnte kamper?

 

Har en serk følelse for Iran U19 jeg!

Saudi-Arabia har jo Al-herkhe Abdelaziz Al Saud som spiss så ville ikke vært for sikker på Iransk seier.

 

Royal vinner knepent over Standard Liege.

 

Wolfsburg slår til med en sterk borteseier mot Leverkusen.

 

Edit: Alt det var kødd altså, spesielt navnet.

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...